Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce B schreef:Omdat ik liever ga stomen dan steeds alles zeiknat maken, Benin aan het kijken of het de dure haygain wordt, of dst er ook een kwalitatief vergelijkbaar goedkoper alternatief is..
Alenthe05 schreef:IK heb een eigengemaakte met een behangstomer. Alleen die behangstomers gaan niet zo lang mee... Ben al aan mn 3e bezig. Volgens mij zit er aan die van hooistomer.nl ook een behangstomer. Haygain werkt met een boiler. Ik zit er steeds meer over na te denken om een haygain te kopen omdat die toch beter van kwaliteit zijn maar echt veel duurder.
ElCid schreef:Alenthe05 schreef:IK heb een eigengemaakte met een behangstomer. Alleen die behangstomers gaan niet zo lang mee... Ben al aan mn 3e bezig. Volgens mij zit er aan die van hooistomer.nl ook een behangstomer. Haygain werkt met een boiler. Ik zit er steeds meer over na te denken om een haygain te kopen omdat die toch beter van kwaliteit zijn maar echt veel duurder.
Wij hebben al jaren ( denk nu zeker 7 jaar) een behangafstomer die het nog steeds prima doet ( Black &Decker) en daarbij, voor de prijs van de Haygain kan je prima om de zoveel jaar een andere stomer komen. Wij gebruiken deze ook dagelijks..........
Overigens is de naam "boiler" leuk ( wat "(water) koker betekent maar doet dus exact hetzelfde als een stomer.............water moet nl. eerst koken voordat het stoom wordten in een "stomer" wordt het water ook eerst gekookt anders geeft het geen stoom!
Tess1 schreef:Wij hebben al jaren ( denk nu zeker 7 jaar) een behangafstomer die het nog steeds prima doet ( Black &Decker) en daarbij, voor de prijs van de Haygain kan je prima om de zoveel jaar een andere stomer komen. Wij gebruiken deze ook dagelijks..........
Overigens is de naam "boiler" leuk ( wat "(water) koker betekent maar doet dus exact hetzelfde als een stomer.............water moet nl. eerst koken voordat het stoom wordten in een "stomer" wordt het water ook eerst gekookt anders geeft het geen stoom!
Tancreda4 schreef:Als ik een loterij win zou ik ook voor zo'n grote gaan idd! Ik heb nu ook de kleinste versie. Past net genoeg in voor m'n pony.
Doe jij direct achter elkaar de porties stomen of op verschillende momenten van de dag?