Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
soesita schreef:Geen ervaring met de actuele prijzen, want het is alweer lang geleden dat ik de paarden in eigenregie had, maar de mestafvoer die voor je geregeld wordt is echt wel een luxe waar ik persoonlijk ook geld voor over zou hebben. Dat is echt een enorme zorg minder.
Iris82 schreef:Een 20x40 bak is 800m2 ofwel 8 are. Dit is dus kleiner.
Wei is naar mijn idee iets waar gras op staat maar dat zal niet lang duren met zo'n klein stuk.
Je moet er dus wel rekening mee houden dat je veel hooi bij moet voeren. Het is best wel klein voor 2 paarden.
Ayasha schreef:Iris82 schreef:Een 20x40 bak is 800m2 ofwel 8 are. Dit is dus kleiner.
Wei is naar mijn idee iets waar gras op staat maar dat zal niet lang duren met zo'n klein stuk.
Je moet er dus wel rekening mee houden dat je veel hooi bij moet voeren. Het is best wel klein voor 2 paarden.
7 a 8 are ofwel: Het kan ook 8 are zijn en dan heeft het dus de grootte van een 20*40 bak.
Maar zelfs in het beste geval van 8 are ben ik het geheel met je eens dat dit echt te klein is voor twee paarden als permanent verblijf. Daar kunnen ze echt de benen niet in strekken. Een stuk is verhard wat positief is gezien er al snel alleen maar modder zal zijn maar dat betekent ook dat er nog minder ruimte is waar ze daadwerkelijk meer kunnen doen dan stappen.