Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blue_flower schreef:Het schijnt, dat ondanks dat een grote partij in Nederland het ontkent, dat panelen / het systeem een hoge toon kunnen geven.
Dit is voor de monteurs niet of nauwelijks hoorbaar, waardoor de grote partij het dus ook ontkent.
Er is recent bij een grote stal gelegd en deze eigenaar klaagt over paarden die meer stress vertonen.
Er zijn echter ook genoeg verhalen van waar er niks hoorbaar is en de paarden geen reactie vertonen. Hier liggen de panelen op vele vee stallen en die tonen geen reactie. Mijn paarden die op minimale afstand van de panelen dak staan, vertonen ook geen reactie. Zelf hoor ik ook niks, terwijl ik normaal de meest hoge piepjes hoor in gebouwen / elektrische kasten.
juval schreef:wij hebben zonnepanelen, maar bewust niet op de koeienstal. Dus niet boven de dieren.
Vanwege eventuele straling en ook brandgevaar.
Lughnassadh schreef:juval schreef:wij hebben zonnepanelen, maar bewust niet op de koeienstal. Dus niet boven de dieren.
Precies dit. Lief zit in die wereld en verbaasd zich ook over zonnepanelen op daken waar dieren onder wonen.
Lughnassadh schreef:juval schreef:wij hebben zonnepanelen, maar bewust niet op de koeienstal. Dus niet boven de dieren.
Precies dit. Lief zit in die wereld en verbaasd zich ook over zonnepanelen op daken waar dieren onder wonen.
Gebruikers op dit forum: YandexBot en 15 bezoekers