dioni schreef:Kun je niet een net in die boom hangen waar de kleintjes niet bij kunnen?
Ik voer overigens mijn smurfen ongeveer half graszaad hooi (gedorst hooi) en half gewoon weide hooi, dat scheelt wel, ze zijn nu goed op gewicht. Je zou dan voor je grote merrie gewoon hooi in een net hoger op kunnen hangen.
dioni schreef:Kun je niet een net in die boom hangen waar de kleintjes niet bij kunnen?
Ik voer overigens mijn smurfen ongeveer half graszaad hooi (gedorst hooi) en half gewoon weide hooi, dat scheelt wel, ze zijn nu goed op gewicht. Je zou dan voor je grote merrie gewoon hooi in een net hoger op kunnen hangen.
Captain schreef:dioni schreef:Kun je niet een net in die boom hangen waar de kleintjes niet bij kunnen?
Zat ik ook aan te denken maar volgens mij is dat geen ideale hoofd/hals houding voor langere tijd.
Daarnaast als je het hoog hangt zal er ook veel verwaaien.
Is het een optie een hele diepe bak er neer te zetten? De kleintjes kunnen daar niet bij met hun korte nekken, de arabier zou er dan wel bij kunnen. Op die manier verwaait er ook minder.
herr_balou schreef:tengeltje11 schreef:Een bak waar de kleintjes niet in kunnen lijkt me een beter plan dan hoog. Morsen kan niet, natuurlijke eet-houding en de kleintjes kunnen amper pikken, want kunnen er gewoon niet bij.
In de natuur eten paarden niet van struiken en bomen?
herr_balou schreef:tengeltje11 schreef:Een bak waar de kleintjes niet in kunnen lijkt me een beter plan dan hoog. Morsen kan niet, natuurlijke eet-houding en de kleintjes kunnen amper pikken, want kunnen er gewoon niet bij.
thequeensmum schreef:Ik heb geen enkele tip, maar wil wel even kwijt hoe gaaf ik het vind dat je in Oostenrijk in de bergen woont. Mag ik vragen waar je woont en hoe je daar zo terecht bent gekomen?
nickee schreef:thequeensmum schreef:Ik heb geen enkele tip, maar wil wel even kwijt hoe gaaf ik het vind dat je in Oostenrijk in de bergen woont. Mag ik vragen waar je woont en hoe je daar zo terecht bent gekomen?
Ja hoor, dat mag![]()
De liefde heeft me hierheen gebracht: nee, geen ski-vakantie. Door het werken op een paardenbedrijf heb ik mijn man leren kennen. Ik woon hier nu 14 jaar. We wonen in de 'Pyhrn-Priel' Regio, zuidelijk Ober-Österreich, 5 automin. van de skipistes.
Gebruikers op dit forum: Bernadth99, Felixity, Noor17, rocky_1995, snorkel1986 en 23 bezoekers