Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simbaa schreef:Ik ben hier ook benieuwd naar.
Vraag me vooral af of je hierdoor ook een echt goede bak kan krijgen, of dat het toch altijd een beetje schipperen is.
Wij zitten ook op zand, hebben wel wat budget, maar 15k voor een goede eb&vloed gaat hem niet worden
Nina1999 schreef:Bedankt voor de reacties tot zo ver!
Als ik het goed begrijp, zal de zomer dus eerder een probleem zijn dan de winter. Kun je hier wel goed tegenop sproeien? Of zijn er andere opties om de bak minder zwaar te krijgen?
Elisa2 schreef:Tapijtvezels zorgen dat de bak niet/ minder hard bevriest in de winter. Maar is wel chemisch afval dus bij een eventuele verhuis en bak afbreken kost dat extra geld om het af te voeren.
En het is verder een prima toplaag, maar wij hebben voor kokos gekozen omdat dit niet chemisch afgevoerd hoeft te worden.
De plaatselijke loonwerker benaderen is een goede tip.
Elisa2 schreef:Tapijtvezels zorgen dat de bak niet/ minder hard bevriest in de winter. Maar is wel chemisch afval dus bij een eventuele verhuis en bak afbreken kost dat extra geld om het af te voeren.
s0173957 schreef:Héél nat houden wel. En met alleen water kan je ze berijdbaar houden, met vezels erin kan je ze top houden.