Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bolletje29 schreef:Daar heb ik zelf nog geen ervaring mee maar ik ben wel van plan om dit voorjaar wat kale plekken in te zaaien met zo'n kruidenzaad, van Ukiespaddockparadise bijvoorbeeld. Als je het voldoende uit elkaar zaait lijkt me dat goed te doen eerlijk gezegd, en een fijne afwisseling voor de paarden.
roosa schreef:Bolletje29 schreef:Daar heb ik zelf nog geen ervaring mee maar ik ben wel van plan om dit voorjaar wat kale plekken in te zaaien met zo'n kruidenzaad, van Ukiespaddockparadise bijvoorbeeld. Als je het voldoende uit elkaar zaait lijkt me dat goed te doen eerlijk gezegd, en een fijne afwisseling voor de paarden.
Ja die heb ik ook besteld idd van Ukie.
Tis maar een klein beetje wat ik door mijn doorzaai graszaad zou willen roeren.
Delaja schreef:Been there, done that, gaat nooit meer gebeuren. Mijn weide was op een gegeven moment één kruidenzooi, er stond bijna geen gras meer. En dat terwijl er wordt gezegd dat het gras vanzelf de kruiden wat gaat 'overwoekeren'. Niet dus...
AvHdG schreef:Hier ging de klaver overheersen helaas. Geen idee wat ik verkeerd heb gedaan. Naar mijn idee ook maar klein beetje gezaaid (kale plekken doorgezaaid)
Gebruikers op dit forum: IASCrawler, pillow en 12 bezoekers