Stalling aanbieden aan huis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
meggiemeg

Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 12:27

mystery1980 schreef:
Verwachtingen uitspreken is dus heel belangrijk.

Inderdaad duidelijk zijn in wat wel en niet, dat zal veel voorkomen.

Toch zie ik bij onze buurvrouw aan de overkant het ook gebeuren, zij verhuurt ook een stalletje en heeft nu iemand getroffen die maar eens in de maand een keer komt, zij vindt dat absoluut niet prettig, dit is ook niet van te voren gevraagd of aangegeven.

joyce83

Berichten: 5210
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Vlodrop, limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 12:29

Andere gedachtegang. Stel je moet een eigen 2e paard aanschaffen zodat jouw eigen niet alleen staat. Dan heb je toch alle kosten voor jezelf en krijg je helemaal niks vergoed? Werk is dan gelijk aan pensionklant, wel je eigen privacy, maar alle kosten betaal je zelf.
Of mis ik dan nog wat dingen.

Poekkie

Berichten: 7352
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 12:38

TS heeft al een shet…
Dat 1x per maand komen is helaas niet op voorhand af te spreken. Zie dat hier ook: mensen krijgen een kindje, veranderen van werk, of doen zich gewoon beter voor tijdens het eerste gesprek dan ze werkelijk zijn en de tijd voor het paard vermindert. Altijd goed om verwachtingen op voorhand aan te geven maar omstandigheden en mogelijkheden veranderen ook doorheen de tijd.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 13:37

Ik heb een pensionpaard als maatje voor mijn paard.Het is een pensioen paard van 27 dezelfde leeftijd als mijn paard.Hij word niet meer bereden en loopt samen met mijn paard 24/7 in de wei met stal.Zijn eigenaar komt een paar keer per maand langs voor een knuffel en een wortel.Gaat heel goed.Wel ben ik er druk mee,4 voermomenten op een dag en om 23.00 de laatste voerronde.Ik ben wel hele dagen thuis.Ik doe alle verzorging,regel hoefsmid enz.Wel een paard genomen die makkelijk is voor mij.Hij eet hetzelfde hooi en voer.Maak wel goede afspraken in het begin.Het is toch ook vertrouwennin elkaar hebben.Het paard staat nu 3 jaar ons.