Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Als het allemaal lekker gaat zie je dat vanzelf en kan je haar helemaal op Sam laten rijden.
) waarmee ze hem niet goed kon opsluiten, dus in het begin ging het rijden met Manjo niet zo super, ze wilden allebei wel graag maar ze begrepen elkaar vaak niet. Met als resultaat wat jij hierboven beschrijft.
). Ik had daar na een tijd ook een verzorgpony, en was er elke vakantie en elk weekend van s'morgens vroeg tot 'savonds etenstijd te vinden. Pas toen ik jaren later een eigen paard ging bijrijden kwam ik erachter dat ik eigenlijk nog maar amper kon rijden.

Je zit er dus nog steeds mee. Ik heb ook een beetje met je meegedacht en je heb ook gelijk. Cindy steekt op die manege maar weinig op en zoals ik al tegen je zei, als moeder moet je je zo min mogelijk bemoeien met het rijden van je kind.
. Als je Cindy 1x per week op Sam laat meerijden in de les en daarnaast dat zij 1x per week een half uur les krijgt van mij
en dan op Cora. Dan leert zij denk ik wat meer dan dat zij nu doet. Is dit misschien een oplossing?
In de groepsles gaat ze sowieso, en daarnaast wil ik ook eens gaan kijken of ze het westernrijden wat zal vinden. Dat wil ze zelf ook proberen, toevallig had ik het daar vanmorgen nog zo'n beetje met Miranda over. Enne...ben bang dat jij inmiddels net iets te vertrouwd voor haar aan het worden bent (m.a.w. zal ze nog wel naar je luisteren?
) maar we kunnen het altijd een keer proberen natuurlijk.