Rubberen tegels / schuilstal ideeën

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LillyGuust

Rubberen tegels / schuilstal ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-22 12:45

Waarsschijnlijk het zoveelste topic, maar ik lijk mijn antwoord niet te vinden in de voorgaande.

Volgende week wordt mijn nieuwe schuilstal in elkaar gezet. Het wordt er eentje van 6M x 3M met halve voorwand en een berging voor hun gerief en evt hooi. Dit wordt het nieuwe schuilhuisje voor mijn 2 mini shetlanders. Ruimte zat voor hen, zo heb ik het graag *\o/*

Momenteel heb ik in mijn oude kleinere stalletje al 2 jaar rubberen tegels van de Gamma 50x50 en ben hier heel tevreden van, ondanks ze na een tijdje wel durven verschuiven.
Ik wil graag dat de tegels netjes op hun plek blijven liggen en recht liggen. Kan ik dan best een laagje zand onder de tegels leggen en zo wat ophogen, of gewoon beter op de aarde zoals ze nu in de oude stal liggen?

Ik dacht eerst beter 100x100 tegels die zwaar genoeg zijn zodat ze niet snel gaan schuiven. Anderzijds zag ik tijdens mijn zoektocht 50x50 tegels met pennen om te verbinden. Ik twijfel nu enorm. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Gaan ze na het ineenklikken ook makkelijk weer uit elkaar voor bijvoorbeeld schoonmaak of is het dan evengoed een gesleur?

Foto's van jullie leuke schuilstalletjes, rubberen tegels en inrichting is ook altijd welkom! :j