Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poekkie schreef:Ook hier de paarden aan huis in kudde. Ik heb een halve track, verhard gedeelte en weidegang dus zou het wel ‘pp’ kunnen noemen. In de winter ‘s nachts echter wel op stal.
Mijn haflinger stond vroeger een tijdje op een echte pp maar doet het nu in de winter beter.
Ik heb een goede buitenpiste en ga ook wekelijks wandelen. Mijn twee paarden worden elk 3 keer per week door mij gereden, gelongeerd of gewandeld en dan is er per paard ook nog een ander meisje die ook 1-3 keer in de week iets met hen doet. Ik heb 2x per week les en probeer wel serieus te rijden maar ben geen echte wedstrijdruiter. Hier en daar eens een oefenwedstrijdje voor de sfeer zeg maar.
koffiemok schreef:Poekkie schreef:Ook hier de paarden aan huis in kudde. Ik heb een halve track, verhard gedeelte en weidegang dus zou het wel ‘pp’ kunnen noemen. In de winter ‘s nachts echter wel op stal.
Mijn haflinger stond vroeger een tijdje op een echte pp maar doet het nu in de winter beter.
Ik heb een goede buitenpiste en ga ook wekelijks wandelen. Mijn twee paarden worden elk 3 keer per week door mij gereden, gelongeerd of gewandeld en dan is er per paard ook nog een ander meisje die ook 1-3 keer in de week iets met hen doet. Ik heb 2x per week les en probeer wel serieus te rijden maar ben geen echte wedstrijdruiter. Hier en daar eens een oefenwedstrijdje voor de sfeer zeg maar.
Ben beetje nieuwsgierig met welke gedeelte van het management ze het beter doet. Is dat omdat ze snachts op stal staan?
Merk je ook verschil in training?