Waar manegevlakker/baksleep kopen?

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Martje70
Berichten: 171
Geregistreerd: 05-01-08

Waar manegevlakker/baksleep kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-22 14:31

Ik heb mijn paarden aan huis staan en heb een bak waar ik alleen in rijd. Ik zou de bak graag willen egaliseren met bijvoorbeeld een manegevlakker/baksleep. Ik heb zelf wat gemaakt van een rek met stenen, maar zou graag nu een wat professionelere manegevlakker willen aanschaffen.

Ik lees in veel topics dat mensen een manegevlakker hebben gekocht, maar er staat nooit bij waar ze zo'n baksleep hebben gekocht, of van welk merk het is.

Ik heb wel het topic over de baksleep van Meijer gevonden en besloten dat ik hem daar in elk geval niet ga bestellen.

Maar waar dan wel?

Heeft iemand een fijn adres voor een (niet al te dure) baksleep/manegevlakker voor een (zand)buitenbak voor achter een zitmaaier of eventueel mijn auto?

miezelke

Berichten: 1347
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Waar manegevlakker/baksleep kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:34

Welke regio?

Cinnepin

Berichten: 9103
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:35

op mp staan er genoeg ;) Als je het even op google in typt komt er genoeg ;)

Martje70
Berichten: 171
Geregistreerd: 05-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-22 14:42

miezelke schreef:
Welke regio?

Regio Randstad

superpony
Berichten: 25480
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Waar manegevlakker/baksleep kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:45

Wij hebben eentje van mp. Toen huurden we nog een plek en wilde niet teveel investeren en moet achter de auto kunnen daar.
Nu doen we het thuis achter de auto of zitmaaier waar we een trekhaak knop op hebben gezet.

Hij staat altijd buiten en blijft goed. Merk geen idee.

Martje70
Berichten: 171
Geregistreerd: 05-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-22 15:06

superpony schreef:
Wij hebben eentje van mp. Toen huurden we nog een plek en wilde niet teveel investeren en moet achter de auto kunnen daar.
Nu doen we het thuis achter de auto of zitmaaier waar we een trekhaak knop op hebben gezet.

Hij staat altijd buiten en blijft goed. Merk geen idee.


Goed om te horen dat het ook werkt achter zitmaaier of auto. Ik zie toch vaak dat het bakslepen zijn achter een trekkertje.

superpony
Berichten: 25480
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 15:09

Martje70 schreef:
superpony schreef:
Wij hebben eentje van mp. Toen huurden we nog een plek en wilde niet teveel investeren en moet achter de auto kunnen daar.
Nu doen we het thuis achter de auto of zitmaaier waar we een trekhaak knop op hebben gezet.

Hij staat altijd buiten en blijft goed. Merk geen idee.


Goed om te horen dat het ook werkt achter zitmaaier of auto. Ik zie toch vaak dat het bakslepen zijn achter een trekkertje.


Achter een trekkertje sleept vaak wel mooier. Dan kan je ze wat meer de grond indrukken. Wij moeten hem wat verzwaren.
Wij hebben een zandbak en tanden en sleep. Dat kan je wel stellen, hoe diep je de tanden wilt of helemaal niet.