Daan13 schreef:Geen idee of je een beetje in de buurt van Wolvega woont maar anders kan een telefoontje ook duidelijkheid geven.
VD Veer zit in Wolvega en bouwt boxen op maat en verzoek.
Ik heb nu een stel prachtige boxen zoals ik ze wil en dat schuifsysteem dat bestaat al.
https://www.vanderveerstallen.nl/galler ... isvesting/
MyWishMax schreef:Wij hebben wel voorkanten die je open kan rollen, dus niet uitrijdbaar maar als draaideur volledig open. Dat zou binnen in toch ook moeten kunnen. Zit een normale schuifdeur in maar met mesten rollen ze de hele voorkant open, dat idee zou ook met een tussenwand moeten kunnen.
Hoewel ik ook ergens een soort vouwdeur idee gezien heb. De tussenwand kon je weghouden in 3 delen regen de achterwand. Zoals je in huizen ook hebt met die grote glazen puien. Maar weet niet meer waar dat was.
KPet schreef:We zoeken een manier om (makkelijk gesteld) van 3 boxen van 4x4 ook 2 merrieboxen van 4x6 te maken of zelfs een grote loopstal van 4x12. Dit dan op zo'n manier dat we echt wanden opzij kunnen duwen ipv 2x per jaar tussenwanden te moeten verwijderen (zo'n constructie hebben we nu al).
DubbelFun schreef:KPet schreef:We zoeken een manier om (makkelijk gesteld) van 3 boxen van 4x4 ook 2 merrieboxen van 4x6 te maken of zelfs een grote loopstal van 4x12. Dit dan op zo'n manier dat we echt wanden opzij kunnen duwen ipv 2x per jaar tussenwanden te moeten verwijderen (zo'n constructie hebben we nu al).
Ik stel me voor dat als je aan het plafond 2 rails tussen de stallen maakt waarvan je de wanden wilt verschuiven dat je die wanden met wieltjes aan die rails kunt hangen en zo naar binnen kunt schuiven tot waar je wilt. Je moet dan wel aan de zijkanten iets van een 'stop' bedenken waardoor ze weer vast in de muur komen te zitten.
Studio's gebruiken dat soort systemen om snel van achtergrond te kunnen wisselen en/of foto/filmlampen te kunnen verplaatsen.
Gebruikers op dit forum: Googlebot, Maeve en 5 bezoekers