Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Dandelion07 schreef:Als het voor even is is de trailer een goed idee. Anders misschien een kleiner stukje afzetten met (gewoon) draad en 1 m daarom heen zo'n hoog schrikdraad net en ze er snachts in zeten? Dan kunnen je pony's daar niet tegen aan komen (heb gehoord dat het een behoorlijke tik geeft) en hoef je er alleen snachts stroom op te zetten. Maar dan moet je er wel elke avond zijn
Sting schreef:Hoorde van 1 hier in de buurt die kleine pony’s heeft weggedaan en de grotere heeft gehouden, met alleen deze reden. Die van mij staat particulier, direct achter het huis met een shet, dus ik denk dat het daar wel meevalt. Snap wel je zorgen, dus ik lees even mee.
lies_sparkle schreef:Overdag rijden er opzich aardig wat auto’s/trekkers langs. Dan is er wel leven. ‘s Nachts is het compleet uitgestorven.
Ik weet dat ik het nooit volledig kan voorkomen, maar ik krijg nu een beetje het gevoel alsof ik mijn dierbaarste bezit als voedsel neerzet door ze er in het schemer/‘s nachts te laten staan…
tienus63 schreef:Je kunt je aanmelden voor de wolfalert Drenthe en Overijssel whatsapp groep.
Een waarschuwing; foto’s die er in staan zijn afschuwelijk.
En ik vind het zelf vreselijk als ik iedere ochtend wakker wordt met weer nieuwe meldingen. Soms zelf meerdere per dag.
Nummer stuur ik je via pb.