Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Ik heb mijn stal gebouwd met hout, balken, planken en dakplaten die er lagen en die ik mocht gebruiken.
Nog niet 100% afgewerkt.
Hij is niet helemaal waterpas, maar moest het snel klaar hebben zodat de paarden konden schuilen tegen de hete zon.
Ze kunnen er perfect met 3 onder staan.
Plan is om er links nog een opslagruimte en hooiopslag tegen te maken.
De stal is ongeveer 3m op 6m en heeft 2 open zijdes (voorkant en 1 zijde van 3m aan de rechterkant)
In de toekomst zou hij zelfs opgedeeld kunnen worden naar 2 stallen van 3x3m door enkel in het midden een wand te plaatsen, of ik moet zien of ik een draaibare wand kan maken, is toch handiger met voeren denk ik.
[ [url=m/LAWshN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Little_Gift schreef:Art_Ificious schreef:Ik heb mijn stal gebouwd met hout, balken, planken en dakplaten die er lagen en die ik mocht gebruiken.
Nog niet 100% afgewerkt.
Hij is niet helemaal waterpas, maar moest het snel klaar hebben zodat de paarden konden schuilen tegen de hete zon.
Ze kunnen er perfect met 3 onder staan.
Plan is om er links nog een opslagruimte en hooiopslag tegen te maken.
De stal is ongeveer 3m op 6m en heeft 2 open zijdes (voorkant en 1 zijde van 3m aan de rechterkant)
In de toekomst zou hij zelfs opgedeeld kunnen worden naar 2 stallen van 3x3m door enkel in het midden een wand te plaatsen, of ik moet zien of ik een draaibare wand kan maken, is toch handiger met voeren denk ik.
[ [url=m/LAWshN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar zou ik geen paard in durven zetten, dit ziet er zo onwijs gammel uit!
Precies alsof bij de eerste zucht wind de zijwanden instorten en het dak plat erbovenop
iriscap schreef:Hier mijn zelfgemaakte stal, dan wel door de eigenaar van stal.. maar wel volledig zijn eigen creatie met eigen opslaghokje ernaast.
Hier nog in aanbouw.
[ [url=m/CUkVk1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het eindresultaat.
[ [url=m/fCAJub.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vRAmpV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5z5g9q.jpg]Afbeelding[/url] ]
ajesca123 schreef:Zonder mensen voor het hoofd te stoten, wil ik wel een waarschuwing plaatsen over het gebruik van damwandplaten zonder onderbalk.
Dat is echt vlijmscherp als een paard daar per ongeluk onderdoor trapt door bijvoorbeeld uitglijden.
ajesca123 schreef:Zonder mensen voor het hoofd te stoten, wil ik wel een waarschuwing plaatsen over het gebruik van damwandplaten zonder onderbalk.
Dat is echt vlijmscherp als een paard daar per ongeluk onderdoor trapt door bijvoorbeeld uitglijden.
ricojoreen schreef:Omdat dit een tijdelijke stal is, hebben we deze low budget stal gebouwd!![]()
Hij is gemaakt van pallets (die hadden we nog liggen), de dakplaten en rubber matten van marktplaats en en paar balken voor het dakAl met al heeft het mij hooguit 200 euro gekost, want een deel hadden we nog liggen, paarden staan er alleen niet veel in
![]()
[ [url=m/9Vnmi5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: amy495, IASCrawler, Marjelle1992, Nickeltje, ryukapple en 15 bezoekers