_Chantyyy schreef:Ik weet niet in welke provincie je zit, maar de provincie (Noord-)Brabant heeft nu schuilstallen toegestaan ivm dierenwelzijn.
Dus daar mag je nu wel een schuilstal plaatsen.
Het kan wel zijn dat er als eis is dat het er fraai uit moet zien en moet passen in het plaatselijke beeld.
Ik dacht dat Noord Nederland ook bezig is om dit toe te gaan staan.
etleventing schreef:Omdat wij problemen met de gemeente willen voorkomen, kan ik nu niet meer naar de gemeente gaan om te vragen wat wel en niet mag.
ApplePapple schreef:_Chantyyy schreef:Ik weet niet in welke provincie je zit, maar de provincie (Noord-)Brabant heeft nu schuilstallen toegestaan ivm dierenwelzijn.
Dus daar mag je nu wel een schuilstal plaatsen.
Het kan wel zijn dat er als eis is dat het er fraai uit moet zien en moet passen in het plaatselijke beeld.
Ik dacht dat Noord Nederland ook bezig is om dit toe te gaan staan.
Waar kan ik dit terug vinden? Zou ideaal zijn voor mij...
Daan13 schreef:etleventing schreef:Omdat wij problemen met de gemeente willen voorkomen, kan ik nu niet meer naar de gemeente gaan om te vragen wat wel en niet mag.
Denk je echt dat je problemen krijgt als je een afspraak maakt om duidelijkheid van schuilmogelijkheden te krijgen?
Dat zal echt wel meevallen hoor.
Denk dat ze het eerder waarderen dat iemand langskomt om te vragen wat wel of niet mag.
Ergens blijf ik het wel bijzonder vinden dat mensen pas aan het eind van de zomer gaan nadenken over schuilmogelijkheden en een droge ligplaats voor hun geliefde paarden.
_Chantyyy schreef:Zouden schuttingdelen niet gemakkelijk omver geduwd kunnen worden?
Mijn paard zou het in elk geval zo plat hebben liggen vrees ik…
Gebruikers op dit forum: evilginger, Googlebot, Kabayo, Marilu, MarjanB en 22 bezoekers