Zadeljamer inrichting

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
evie2333
Berichten: 89
Geregistreerd: 01-03-22

Zadeljamer inrichting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-22 13:53

Hii, ik weet niet of dit topic zo goed staat? :)

Ik vroeg me af of jullie wat tips hebben voor een nette zadelkamer. Ik heb 3 pony's (één word bereden en één aangespannen, de andere alleen grondwerk) en vooral véél spullen. Vooral een enorme verzameling dekjes en halsters, maar ook beenbescherming heb ik niet weinig.

Maar nu is het echt een rommel. Ik heb een grote schuur als zadelkamer, dus noem maar wat ideeën.

De halsters hangen nu inceen kast aan een balk, beetje onpraktisch, moet iedere keer die gesp open en dicht.

Dekjes liggen op stapels maar wil graag rekken aaanschaffen.

Beenbeschermingen in een bak en de dekens in een andere kast of stapels. Ik heb 2 zadelsteunen. En de rest ligt overal.

pluisje88

Berichten: 8262
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Zadeljamer inrichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 14:00

Er is een centraal topic weet ik toevallig. Daar is vast genoeg inspiratie te vinden. Evenals op pinterest

superpony
Berichten: 25413
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Zadeljamer inrichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 15:23

Ligt ook aan de m2 die je hebt.

Wij hebben een groot rek waar de dekens gestapeld liggen.

De (western) zadels staan op karretjes.

Hoofdstellen hangen aan de haken.

Halsters die we gebruiken hangen in de pak route.

Pads zitten net als fleece dekens in Ikea tassen/koffers en kan je ook op het rek leggen.

Singels hangen aan haken.

De reserve spullen zitten in kratten en ook onder of op het rek. Beenbescherming gebruik ik vrijwel niet, maar is ook een krat vol.

Voor de verzorging en EHBO etc hebben we een metalen kast waar alles in ligt. Thermometer, verband, etc etc etc.