Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lalidan schreef:Gezien de vermelding van het hoge gras en onkruid: was het paaltje überhaupt wel zichtbaar? Stond het op een logische plek?
Ik zet wat vraagtekens bij de eenvoud van je vraag en denk dat het enige juiste antwoord van hetzij je rechtsbijstand, hetzij het juridisch loket, hetzij van een rechter gaat komen en niet van bokt, eigenlijk.....
Lalidan schreef:Gezien de vermelding van het hoge gras en onkruid: was het paaltje überhaupt wel zichtbaar? Stond het op een logische plek?
Ik zet wat vraagtekens bij de eenvoud van je vraag en denk dat het enige juiste antwoord van hetzij je rechtsbijstand, hetzij het juridisch loket, hetzij van een rechter gaat komen en niet van bokt, eigenlijk.....
Flower033 schreef:Welke verzekering zou je moeten inschakelen volgens de boer?
Je avp geeft geen dekking. Schade door een motorvoertuig is uitgesloten.
Ik gok dat hij je aansprakelijk vindt als een soort van eigenaar van het paaltje. Maar het paaltje heeft niets gedaan. Hij is er tegenaan gereden. Het paaltje is niet opgesprongen/weggewaaid,/spontaan omgevallen en tegen de trekker aangekomen, neem ik aan. (Vgl een dakpan die van het dak valt en op iemands hoofd terecht komt)
Of heb je een contract getekend met iets van aansprakelijkheid erin?
pillow schreef:Lalidan schreef:Gezien de vermelding van het hoge gras en onkruid: was het paaltje überhaupt wel zichtbaar? Stond het op een logische plek?
Wat een onzin om hier rechtsbijstand voor in te schakelen. Dit kan iedereen beantwoorden.
Dreamboy schreef:tengeltje11 schreef:Idd, hij reed, dus hij is verantwoordelijk.
Maar zoiets is zuur en moeilijk. Deed hij het voor niets of betalend?
Betalend, maar wel een soort van vriendenprijsje.
Caira schreef:Cowboy55 schreef:Maar leuke poging wel van die boer.
Absoluut, ik las het voor aan mijn vriend die loonwerker is en die moest heel hard lachen, hij gaat het bij de eerstvolgende schade/ kapot ding ook proberen.