Ik heb een nieuwe weide moeten zoeken.
Ik heb nu een helaas kleinere weide gevonden, maar wel goedkoper en ik kan direct het bos in voor wandelingen.

Het betreft een oud voetbalveld. Maar niet het gehele veld groot want een stuk wordt als parking gebruikt voor een duivenlokaal en een klein stukje wordt door de verhuurder gebruikt voor zijn kippen.
Anyway het ligt rustig en wat afgelegen, toch 1 huis vlak ernaast die ook toezicht houden op de wei.
Hebben jullie een paar ideetjes hoe ik de wei kan indelen?
Het zou gaan om 2 paarden die er moeten komen.
Wit is waar een schuilplaats komt en waterbakken.
Helemaal bovenin zie je ook 1 goal in de wei staan. Hier wou ik eventueel een schaduwdoek hangen en hooinet.
Onderaan zie je de 2e goal. Dit stuk mag ik er ook bij nemen. Maar hier wou ik hooi opslaan omdat ik nergens anders een opslagruimte voor hooi heb. En dit deel ook apart afgespannen is al.

Ik weet dat het mogelijk is paradijsjes op 2000m2 te maken en zie vaak leuke ideeën voorbij komen. Dus ben benieuwd hoe jullie ideeën zijn voor dit stukje grond. Ik ben momenteel immers nog bezig met de buiten omheining terug te plaatsen. (is voorheen al eens paardenweide geweest) maar omheining was weggehaald.