Nieuwe website - en nieuwe oogst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

StijnDerks

Nieuwe website - en nieuwe oogst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-22 09:30

Hallo allemaal,

een hele tijd terug heb ik hier gevraagd wat er voor jullie belangrijk was aan een goede fouragehandel. Hier kwam onder andere uit naar voren dat een duidelijke website met veel informatie makkelijk gevonden werd. Nou daar zijn we mee aan de slag gegaan hoor en het resultaat mag er denk ik zijn!

www.vanansemderks.nl

neem gerust een kijkje

Tevens wil ik jullie laten weten dat de nieuwe oogst weidehooi goed vordert en dat de eerste partijen van de 1e snede hooi en voordroog inmiddels gevoerd kunnen worden. Zoals jullie wellicht weten maken wij van elke specifieke partij een analyse ( dus geen gemiddeld monster - analyse zoals sommige doen) en dus weet u precies wat u voert !

Wij hebben ons hooi in kleine pakjes (bundels van 14 stuks), grote vierkante balen en ronde balen
Onze voordroog hebben wij in grote vierkante balen en ronde midibalen

voor elke situatie dus een passende oplossing!

De nieuwe stro oogst staat ook voor de deur, wij verwachten volgende week de eerste nieuwe oogst tarwestro in Frankrijk te kunnen laden.

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en ik hoor heel graag wat jullie van de nieuwe website vinden !

_Floortje

Re: Nieuwe website - en nieuwe oogst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 10:02

Hi! :) Ik zie ergens op de website ‘Ruime aanbod’ staan en dat moet geloof ik ‘Ruim aanbod’ zijn :) Verder ziet de website er erg duidelijk uit

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 11:29

Dit riekt ernstig naar een advertentie en die horen op de markt thuis. (link in onderschrift zetten kan wel)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 11:36

Ik vind het een hele nette fijne website

Zag wel deze zin die niet helemaal lekker loopt Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 11:38

Ik denk dat de kans zeer groot is dat dit topic zo verwijderd wordt want het heeft natuurlijk wel een héél hoog advertentie-gehalte en dat wil Bokt niet op het forum ;)

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 11:43

En niet alleen in dit topic.

Stoppen die handel :D

Ik heb getemd.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 11:48

Mooie site!

Erg tof dat er zoveel werk in is gestoken! Idd een groot gebrek bij veel fouragehandels.

ConnemaraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 12:43

mooie site, wat ik wel altijd jammer vind is dat er nooit prijzen op de site staan, zodra ik dit al moet gaan opvragen haak ik al af, Is dit met een reden dat de prijzen er niet bij staan? of kijk ik gewoon niet goed :D

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 12:49

ConnemaraP schreef:
mooie site, wat ik wel altijd jammer vind is dat er nooit prijzen op de site staan, zodra ik dit al moet gaan opvragen haak ik al af, Is dit met een reden dat de prijzen er niet bij staan? of kijk ik gewoon niet goed :D

Helemaal mee eens...

Lijsken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 12:54

Nibbit schreef:
ConnemaraP schreef:

Helemaal mee eens...

Ook mee eens.

En als jullie de mogelijkheid hebben om ontstoft hooi/stro aan te bieden, zeker vermelden! Dat scheelt veel bij paarden met astma.

StijnDerks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-22 13:14

ConnemaraP schreef:

De reden hiervoor is vooral dat dit van veel factoren afhankelijk is zoals afname hoeveelheid en transport tijd etc. We proberen iedereen een zo scherp mogelijk aanbod te doen en als we met standaard prijzen gaan werken zijn er altijd mensen die in verhouding te veel betalen en dat zou zonde zijn !

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 13:36

StijnDerks schreef:
ConnemaraP schreef:

De reden hiervoor is vooral dat dit van veel factoren afhankelijk is zoals afname hoeveelheid en transport tijd etc. We proberen iedereen een zo scherp mogelijk aanbod te doen en als we met standaard prijzen gaan werken zijn er altijd mensen die in verhouding te veel betalen en dat zou zonde zijn !

Ik snap dat dagprijzen om een heel aantal redenen gunstig zijn maar het zou mij tegenhouden om jullie te contacteren. Ik ben groot voorstander van transparantie :)

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 13:38

Mooie website ! Overzichtelijk en duidelijk.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 20:48

Adverteren is niet toegestaan op Bokt. Vandaar dat ik een slotje plaats. Dit topic wordt later verwijderd.