Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nibbit schreef:ConnemaraP schreef:mooie site, wat ik wel altijd jammer vind is dat er nooit prijzen op de site staan, zodra ik dit al moet gaan opvragen haak ik al af, Is dit met een reden dat de prijzen er niet bij staan? of kijk ik gewoon niet goed
Helemaal mee eens...
ConnemaraP schreef:mooie site, wat ik wel altijd jammer vind is dat er nooit prijzen op de site staan, zodra ik dit al moet gaan opvragen haak ik al af, Is dit met een reden dat de prijzen er niet bij staan? of kijk ik gewoon niet goed
StijnDerks schreef:ConnemaraP schreef:mooie site, wat ik wel altijd jammer vind is dat er nooit prijzen op de site staan, zodra ik dit al moet gaan opvragen haak ik al af, Is dit met een reden dat de prijzen er niet bij staan? of kijk ik gewoon niet goed
De reden hiervoor is vooral dat dit van veel factoren afhankelijk is zoals afname hoeveelheid en transport tijd etc. We proberen iedereen een zo scherp mogelijk aanbod te doen en als we met standaard prijzen gaan werken zijn er altijd mensen die in verhouding te veel betalen en dat zou zonde zijn !