Ik heb een engels volbloedje, en omdat ik haar nu goed aan het beleren ben, ben ik goed aan het nadenken waar ik echt mee door wil gaan..
Ik zou even wat over haar vertellen.
Het is een leergierig paardje dat ze eigenlijk wilde gebruiken als recreatiepaard voor een kar. ze is er al een beetje voor beleerd.
ze is verkeersmak en goed voorwaarts. Ze heeft een goed uithoudings vermogen en wil graag werken. Ze luisterd goed naar stem en hulpen.
Schrikt weinig en let goed op dr zelf.
En nu wil ik uit de volgende :
- Western
- Dressuur
- En recreatie ( voor de kar en onder het zadel)
Maar..
Western: Ik moet nog heel veel leren, en zij ook. Moet nog een zadel+hoofdstel aanschaffen + lessen
dressuur: Ik kan tot de L en me paardje tot de B maar moet nog een zadel aanschaffen en wedstrijdkleding. Want ik wil echt wedstrijden gaan doen ! en ik moet evt. lessen nemen voor mijn paardje
recreatie: Onder het zadel kan ze alles al en ik weet ook alles, voor de kar weet ik ook alles al, ze moet alleen volledig beleerd worden.
Bij mijn stal staat een kar die ik mag lenen. en anders schaf ik een 2dehandse kar aan met goed tuig.
Wat vinden jullie ervan wat als ik bijv. western EN dress. doe word het te duur voor mij..
Wat zouden jullie doen ??
Met de kar is iets wat ik al van jongs af aan wil enz. maar dressuur lijkt me ook heel leuk omdat ik dat ook al heel lang doe en western lijkt me wel een uitdaging
WAT NU
Help