Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Coentjuh schreef:Toch even een waarschuwing, ik heb dit ook een zomer geprobeerd. De eerste dag was nog leuk want in 1 dag tijd echt honderden dazen gevangen. Paar dagen later helaas ook 2 prachtige vlinders. En helaas ook een prachtige kwikstaart vogel. Wat voelde ik me slecht (en nog steeds - ookal 5 jaar geleden) dus ik gebruik deze rotzooi niet meer.
neetoch schreef:Ik lees even mee als het goed is, want het niet werken van de dazenlijm van jaren geleden heeft ervoor gezorgd dat ik het nooit meer geprobeerd heb en er is weer een echte plaag hier.
Rizette schreef:neetoch schreef:Ik lees even mee als het goed is, want het niet werken van de dazenlijm van jaren geleden heeft ervoor gezorgd dat ik het nooit meer geprobeerd heb en er is weer een echte plaag hier.
Welke lijm had jij toen gebruikt? De eerste lijm kwam uit Amerika dat was nog de echte stickie trap, daarna zat er blauwachtig spul in dat werkte idd niet en vraag me af of het nu weer okay is, maar blijkbaar gebruiken niet veel mensen op Bokt de lijm