Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninx schreef:Suzanne F. schreef:Vuilstort bij de gemeentewerf?
Accepteren ze dat? Kan ik natuurlijk even een belletje aan wagen! Zou ik zelf niet aan denken.......
Hilary schreef:Ligt je mesthoop/composthoop op een dichte bodem of op aarde, zeg maar? Wij hebben de onze op de aarde en gebruiken dus vieze plakken hooi en hooi wat ze hebben geknoeid als bodem onder de mest. Losse restjes uit de hooibakken verwerken we ook in de mesthoop, volgens het lasagne-principe (laag mest, laagje hooi, laag mest, laagje hooi). Dat composteert prima
josien_m_ schreef:ergens opstapelen en er klimplanten langs zetten! Als je daar plek voor hebt natuurlijk. Binnen een paar jaar is er bijna niets meer van over.
Ninx schreef:josien_m_ schreef:ergens opstapelen en er klimplanten langs zetten! Als je daar plek voor hebt natuurlijk. Binnen een paar jaar is er bijna niets meer van over.
Was even getriggerd hierdoor en ging even googlen:
https://youtu.be/W23s_RI-j1E
karelien schreef:Ik doe dat gewoon in de groene container. Nemen ze altijd mee.
Ninx schreef:Hilary schreef:Ligt je mesthoop/composthoop op een dichte bodem of op aarde, zeg maar? Wij hebben de onze op de aarde en gebruiken dus vieze plakken hooi en hooi wat ze hebben geknoeid als bodem onder de mest. Losse restjes uit de hooibakken verwerken we ook in de mesthoop, volgens het lasagne-principe (laag mest, laagje hooi, laag mest, laagje hooi). Dat composteert prima
Nee, op bestrating...... een beetje hooi-afval gooi ik er wel op hoor, maar 8 hele pakken is andere koek :-(
DuoPenotti schreef:Milieu park is niet overal gratis.
Bij ons betaal je ook voor groenafval.
Je krijgt een paar kuub per jaar gratis, maar dat is voor restafval, groenafval enz opgeteld.
Met flink wat balen slecht hooi gaat dat snel in de kuubs.
Gebruikers op dit forum: BLEXBot, cabochon1, GoogleAdsense, lovelance en 21 bezoekers