Iemand een idee hoe zo'n beugel heet waar je 2 palen mee aan elkaar kunt bevestigen? Dan kan ik weer verder googlen waar ik ze kan kopen

Dit hoeft overigens niet met een ring, puur de beugel.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Als je aan de uiteinden van de 2 palen een halfhoutverbinding maakt kun je ze met een flinke schroef gewoon in de paal er onder vastmaken.
DubbelFun schreef:En met 'materiaal' bedoel je dan een zaag?? Want je hebt blijkbaar wel genoeg hout om de balken óp elkaar te leggen ??
Daihyo schreef:ElCid: ja dat is het!
ElCid schreef:Daihyo schreef:ElCid: ja dat is het!
Net mijn man aan de telefoon; inderdaad, aluminium strip ( Karwei, Gamma, etc.) kopen in de breedte/ lengte die je nodig hebt en dan buigen, gaatjes erin boren en vastzetten. We hebben er ook nog een paar lange schroeven in gedraaid en daar de beugel overheen.
ElCid schreef:De strips bij bijv. de Gamma zijn 250 cm dus daar kan je zelf de juiste lengte uithalen en het is een stuk goedkoper dan de "koppelstrip"
Daihyo schreef:DubbelFun schreef:En met 'materiaal' bedoel je dan een zaag?? Want je hebt blijkbaar wel genoeg hout om de balken óp elkaar te leggen ??
Ja klopt, de zaag. Balken zijn er genoeg. En om voor een paar balken nu een zaag te huren gaat ook wat ver
ElCid: ja dat is het!
Edit: het heet een koppelstrip: https://www.bol.com/nl/nl/p/tq4u-koppel ... QcEALw_wcB
Alleen dan zou het langer moeten zijn, of meerdere van deze. Maar hier kan ik wel weer mee verder. Top!