Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
MarliesV schreef:Ik zou niet zozeer vallen over de uren in de zomer maar wel over de uren in de winter, zonder hooi
Beide ging mijn paard niet naar toe.
Als ik met het mes op de keel moest kiezen: optie 2
Want 1 heeft weinig weide en wordt blijkbaar niet bijgevoerd. Tussen 20 uur en 10 uur, 1x hooi op stal en dan overdag in een krappe weide vind ik echt geen optie.
pateeke schreef:Goh, mijn ervaring is toch dat staleigenaars er vaak niet voor open staan om je bij te laten voeren. Ik mocht niet eens als ik er was als zr hooi gekregen hadden het hooi zelf in een hooinet steken (zij wilden het niet in het hooinet doen en toen ik het af en toe zelf deed hebben ze mijn hooinet kapot geknipt…. Er zijn stallen waar het wel kan, maar de meeste stallen die ik ken laten dat niet toe …
Cayenne schreef:pateeke schreef:Goh, mijn ervaring is toch dat staleigenaars er vaak niet voor open staan om je bij te laten voeren. Ik mocht niet eens als ik er was als zr hooi gekregen hadden het hooi zelf in een hooinet steken (zij wilden het niet in het hooinet doen en toen ik het af en toe zelf deed hebben ze mijn hooinet kapot geknipt…. Er zijn stallen waar het wel kan, maar de meeste stallen die ik ken laten dat niet toe …
Die ervaring heb ik ook helaas.
Mijn paard gaf ik tegen bijbetaling nog wat extra hooi, maar zodra ik naar huis ging werd het weer uit de stal gehaald![]()
Het is dat mijn stalgenoten het zagen!
Gebruikers op dit forum: Fientj, Groetje, Kabayo, Kincses, maya12333 en 59 bezoekers