Enquête hippisch kennisonderzoek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

LynnVB

Enquête hippisch kennisonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-22 10:50

Wij zijn drie studenten van de HAS Hogeschool en voor ons afstudeerproject doen wij onderzoek naar het kennisniveau van de hippische consument.

Wilt u ons helpen met ons afstudeeronderzoek voor Trendpanel Paard? En heeft u 5 minuutjes over? Dan kunnen wij uw hulp goed gebruiken. Wij zijn erg benieuwd naar uw kennis over paardenproducten.

Alvast bedankt! :) :j

https://www.survio.com/survey/d/P2H8T7V4J9D2M9Q6O

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 10:55

Ingevuld. Sommige vragen vond ik wat lastig omdat dat meer een gevoelskwestie is dan echt een standaard gegeven imo (zoals de grams dekens en wanneer je een deken opdoet)

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 11:00

Ingevuld.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 11:04

Goh ik ben nu halverwege maar sorry want een ontzettend bizarre enquete. Je kan toch zo niet van achter je computer zeggen hoe veel gr deken je nodig hebt bij een geschoren/ongeschoren paard? Daar zijn toch echt een miljoen verschillende antwoorden op. Woon je aan de kust, hoe dik is de vacht van je paard, heeft hij het snel koud, schuilmogelijkheden, weersomstandigheden, type van het paard etc. Gaat het over mijn paard of paarden in het algemeen?

Sommige vragen doen ook meer aan als een quiz dan een mening vragen van mensen. Vragen over de temperatuur onder beenbescherming en hulpteugels zijn altijd wat controversieel en wordt toch vaak een welles-nietes spelletje.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 11:08

Ingevuld, maar vond het geen heel sterk onderzoek moet ik zeggen... :o

Hoe kun je geen rekening houden met omstandigheden bij de keuze van het soort deken en hoeveel grams? Volgens mij is dat de basis := Dat verschilt echt wel per paard en aan de situatie.

Verder waren sommige antwoorden totaal verschillend, bijvoorbeeld die van de beenbeschermers. Er is niet altijd één juist antwoord, ook hier ben je afhankelijk van je doel, het ras van je paard, je sport, maar ook je soort beenbescherming en de duur van het dragen van de beenbescherming.

Wat is precies jullie doel?
Denken jullie hier echt uit op te maken wat de kennis is van paardenproducten?

''Even when you're gone, it never really ends...'' :)ddd

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 11:11

Ik heb hem ingevuld, maar ben er niet zo’n fan van.
Bij beenbescherming bvb zijn er meerdere juiste antwoorden (zowel bescherming als opwarming).
En voor dekens… mijn beide paarden staan onder verschillende dekens in de winter, de ene heeft het sneller koud dan de andere. De shetten ook, beiden ongeschoren maar een heeft veel sneller behoefte aan een regendeken.
(Ik en mijn vriend hebben ook een totaal andere koude-beleving overigens :+ ).
Maar dat maakt zo’n standaard tabelvraagje ook compleet nutteloos. Kan je beter de vragen wijzigen op hoe je bvb aan je paard zou kunnen herkennen of hij het koud/warm heeft.

En die bitloze optomingen… dat is toch maar een zeer beperkte groep van ruiters die dat soort dingen gebruikt. ‘Algemene kennis’ zou ik dat niet noemen als je peilt naar de volledige ruitergroep.

Paardengek in hart en nieren!

Mist

Re: Enquête hippisch kennisonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 11:35

gestopt met invullen, bizarre enquete

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 11:43

Mettee schreef:
Ingevuld. Sommige vragen vond ik wat lastig omdat dat meer een gevoelskwestie is dan echt een standaard gegeven imo (zoals de grams dekens en wanneer je een deken opdoet)

Daar is inderdaad geen antwoord op te geven. Dus alle antwoorden zijn goed denk ik dan maar.

josien_m_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 12:10

Rare vragen, waarom zou je kennis moeten hebben van overbodige, paardbeperkende en/of beschadigende artikelen? Ze zouden gewoon niet moeten worden verkocht.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 14:07

Aangezien dubbel topics niet zijn toegestaan moet ik hier een slotje op zetten. Reacties kunnen in het andere topic worden geplaatst.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten