Welke behangstomer voor hooistomer?

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wonanda
Berichten: 358
Geregistreerd: 14-09-06
Woonplaats: assen

Welke behangstomer voor hooistomer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-22 18:58

Ik heb sinds afgelopen winter een mooie grote hooistomer voor mijn opaarden omdat er eentje lichte astma heeft.
Zo'n grote grijze, via marktplaats gekocht, opzich echt een topding, maar...

De behangstomer die eraan zit geeft mij iets te vaak kortsluiting en gaat kapot _-:(
Er zit een Wagner bij en ik heb er een tijdschakelaar tussen, ding staat 4x per dag een uur aan.

Heb hem in oktober gekocht en ben vrees ik sinds een half uur toe aan mn 4e behangstomer :x

De man van wie ik het hele apparaat gekocht heb geeft aan dat dit nieuw voor hem is.

Welke behangstomer hebben jullie en hoelang gaat die mee?

belle_boef

Berichten: 10878
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke behangstomer voor hooistomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 19:26

Die Wagner heb ik 2 keer gehad. Nu nog een nieuwe black and Decker in de kast staan. Voordat ik die nodig was een origine haygain gescoord. De B&D zou wel beter moeten zijn. Dus mocht je interesse hebben mag je een p BV sturen

OYYO

Berichten: 235
Geregistreerd: 30-07-12

Re: Welke behangstomer voor hooistomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 20:17

Ik heb 2 B&D's gehad, op 3 mnd. tijd beide kapot. Dus voor mij geen B&D meer. Heb nu een gehaald bij de eerste de beste bouwmarkt voor 50 euro. Ben benieuwd hoelang deze het volhoud. Ik gebruik hem 1 x per dag.

wonanda
Berichten: 358
Geregistreerd: 14-09-06
Woonplaats: assen

Re: Welke behangstomer voor hooistomer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-22 20:21

Ik ben nu ook geneigd ergens een goedkope te halen en dan elke 2 a 3 maanden maar een nieuwe...

belle_boef

Berichten: 10878
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 21:18

wonanda schreef:
Ik ben nu ook geneigd ergens een goedkope te halen en dan elke 2 a 3 maanden maar een nieuwe...


Dan kan je beter investeren in de originele haygain. Dan heb je een super goede stomer die Een keer droogkoken nog trekt zonder stukgaan.

fardoe
Berichten: 914
Geregistreerd: 10-07-05

Re: Welke behangstomer voor hooistomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 21:33

Je moet wel af en toe ontkalken. Ik gebruik iedere dag twee behangstomers voor vier paarden en één keer in de maand ontkalk ik de stomers en doen ze het weer prima.

OYYO

Berichten: 235
Geregistreerd: 30-07-12

Re: Welke behangstomer voor hooistomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 09:39

De eerste B&D was na 2 weken stuk. Ik kwam geeneens aan ontkalken toe. De 2e heeft het wat langer volgehouden. 6 weken in totaal.