Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
snorkel1986 schreef:Zou in de voor strook begrazing kiezen
Heb zelf ook een paard op het harde overdag effe rollen en rennen in de bak en er uit dus max 10 min ( en ja ik blijf er dus bij) wand ze gaat gewoon zand eten en alles wat misschien eetbaar kan zijn elk sprietje ( er staan een paar paarden naast de bak die nog al knoeien..) dus idd stofzuigen en ook gewoon zand eten.. Ja ze krijgt ruim voldoende ruwvoer en vitamine brok en ze heeft een lik steen.. sommige paarden doen dat gewoon ( heb mij er bij neergelegd )
Popstra schreef:Als je geen zand op je track wil zou ik er zowiezo niet aan beginnen. Hoe langer ze hetzelfde riedeltje rond wandelen hoe zanderiger het word want het blijft geen keurige grasbaan.
Het word simpelweg kapot gelopen
Popstra schreef:Als je geen zand op je track wil zou ik er zowiezo niet aan beginnen. Hoe langer ze hetzelfde riedeltje rond wandelen hoe zanderiger het word want het blijft geen keurige grasbaan.
Het word simpelweg kapot gelopen
Achterom schreef:Precies. En als ze geen gras hebben, gaan ze toch weer onder de omheining door stofzuigen naar gras helaas
AnnoNiemand schreef:Galja schreef:Van die grove houtsnippers op de track ?
Dat is ook een idee, maar dat gaat natuurlijk wel composteren. Wordt het dan niet een grote zware dreklaag?