sijs schreef:Wij hebben een tent van ShelterLogic! Super fijn! Wij hebben hem 2e hands over kunnen nemen maar ze zijn ook te koop bij Hornbach en vast ook wel bij andere bedrijven maar dat is ff googelen! Wij hebben een tent van 3x2 meter de vorige eigenaren hadden er altijd 30 balen hooi in wij gebruiken de helft voor hooi en de andere helft voor kruiwagens etc.
Citaat:Okay, goede tip... en blijft het hooi mooi? Geen last van vocht? Heb je er pallets onder?
Art_Ificious schreef:Wij hebben gewoon een overkapping. Daar passen 18 balen onder van die grote balen van 300kg.
Ik weet niet of een overkapping haalbaar is.
Anders zou ik idd eerder voor zo'n tuinhuisje ofzo kijken.
Duhelo schreef:Hoe lang doe je met die baaltjes?
Ik heb een aanhangertje waar 20 baaltjes op passen, die voer ik in 2 weken op, zorgen dat er iets onder ligt zodat het hooi niet vlak op de bodem ligt, en een zeiltje erover. Na twee weken zijn de onderste baaltjes soms iets wak (in de winter), maar dat is geen ramp.
MyChoice schreef:Ik heb een trailer voor hooi opslag, maar sinds we bietendoek hebben (dat doek dat jij in een link geplaatst hebt) is de trailer niet meer nodig. In de trailer gaan 46 baaltjes. Onder mn doek 300
Je moet bij zo'n doek zorgen dat de bundels niet te strak tegen elkaar aan staan. En we hebben onder- en bovenop pallets liggen. En met mooi weer laten we het luchten door de zijkanten omhoog te doen. De trailer mag voor 750 weg
MyChoice schreef:Nee, heb het uit Duitsland via m’n halfbroer. Geen idee meer waar het van is. Maar komt allemaal op hetzelfde neer. Wij hebben gewoon een rechthoek staan. Pallets eronder en erop. Zorgen dat er geen water op kan blijven staan. Is afgelopen week met de storm prima gegaan.
Ninx schreef:MyChoice schreef:Nee, heb het uit Duitsland via m’n halfbroer. Geen idee meer waar het van is. Maar komt allemaal op hetzelfde neer. Wij hebben gewoon een rechthoek staan. Pallets eronder en erop. Zorgen dat er geen water op kan blijven staan. Is afgelopen week met de storm prima gegaan.
Super!! Dank hiervoor. Ik ga er maar mooi voor, klinkt uitstekend!
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 2 bezoekers