Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
troi schreef:Tuintegels om de paarden over te laten lopen?
Dat gaat direct op de klei zeker aan de wandel en verzakken.
Dan nog liever houtsnippers en regelmatig bijstorten
LvA1993 schreef:Bij mij staan de pony's ook nabij de dijk, met flinke Klei. Ongeveer 1,5 jaar geleden geïnvesteerd in kunststof grastegels. Hele goede keuze geweest! Wel gewerkt met zand, maar inmiddels mag het gewoon volgroeien.
[ [url=m/55P2RI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t2aW3M.jpg]Afbeelding[/url] ]
superpony schreef:Als je gewone tuintegels gaat leggen, moet de ondergrond ook echt stabiel zijn en in principe leg je op een laag zand.
Hoe groot is het stuk waar je iets aan wilt doen? Er zijn bijv ook betonplaten, maar die zijn wel zwaar en leg je niet zo even. Paddock tegels, maar ook die zullen koud op modder gaan zakken of ongelijk komen te liggen. Soms leggen mensen een stuk tapijt. Als je geen zand mag leggen, zou je wel evt op doek zand kunnen storten, zodat het ook weer zo op te pakken is.
Mag je bomen planten? Wilg plant makkelijk en groeit snel en is ook goed voor de vocht in de grond.
superpony schreef:Als je niet met zand mag werken, worden het denk ik betonplaten of stukken tapijt. Laatste is niet ideaal, maar mensen kopen vaak de goedkope coupons en dan gooi je het weg als het niet meer werkt.
Bij wie heb je navraag gedaan? Zand mag misschien niet, maar als het verwijdert kan worden bij verhuizing en je dat ook aangeeft, mag het vaak wel.
Hjartje schreef:Paddockplaten van mudcontrol, Riedwiesenhof of INB?
Die heb ik hier liggen op kleigrond. Ik heb er wel een laag zand tussen, maar in principe zou je ze zonder aanpassingen aan de grond kunnen leggen.
[ [url=m/KD0r8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Micky2008 schreef:Hjartje schreef:Paddockplaten van mudcontrol, Riedwiesenhof of INB?
Die heb ik hier liggen op kleigrond. Ik heb er wel een laag zand tussen, maar in principe zou je ze zonder aanpassingen aan de grond kunnen leggen.
[ [url=m/KD0r8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mudcontrole heb ik naar gekeken
Maar vind €1300 voor een huur perceel wel too much
Kan ze mee nemen als ik weg gaat maar zie ze maar weer te verkopen
Wat zijn Inb ?
Micky2008 schreef:LvA1993 schreef:Bij mij staan de pony's ook nabij de dijk, met flinke Klei. Ongeveer 1,5 jaar geleden geïnvesteerd in kunststof grastegels. Hele goede keuze geweest! Wel gewerkt met zand, maar inmiddels mag het gewoon volgroeien.
[ [url=m/55P2RI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t2aW3M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er netjes uit
Gewoon kunstof grastegels ? Zijn die niet glad?