pikken van foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 00:30

Dookie schreef:
Willen de pennymeisjes er nu eens mee stoppen met advertenties te plaatsen met erin boktpaarden te koop en die andere onzin Boos!

Gebeurd dat dan ook?! Bloos! Tsjongejonge...

Farjen

Berichten: 8005
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 00:33

Hoffieeeh, idd dat gebeurde onlangs nog
Een bokker 'verveelde' zich en plaatste 4 paarden te koop aan..

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 00:35

Dookie: Er zijn nog meer Boktpaarden...

Farjen

Berichten: 8005
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 00:37

Bah wordt er ziek van..
Waarom moeten er nu altijd mensen het verzieken..

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 00:38

noem het maar geen mensen, noem het kleine pennymeisjes...

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 00:38

Jah... dat snap ik ook niet... Iemand trouwens nog een idee van wie die paarden op de vorige bladzijde zijn?

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 00:46

Ik ben al bij ITP aan het kijken als ik iets vind

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 01:20

En ja, Die eerste foto ben ik op Misting en Lindy op Passim.
Maar het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe het allemaal zit. Iemand stuurt een mail rond met foto's erin?
Kan iemand mij die mail ook even doorsturen?

En dan heb ik nog een vraagje, hoe kun copyright of iig mijn naam op de foto's zetten? Dat wil ik dan voortaan zeker gaan doen!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 01:28

Fleury schreef:
En dan heb ik nog een vraagje, hoe kun copyright of iig mijn naam op de foto's zetten? Dat wil ik dan voortaan zeker gaan doen!


ik heb je al gePB't over het eerste stuk Knipoog
en Copyright zou ik met photoshop kunnen doen, heb geen idee hoe de andere het doen.
Hoewel dit ook geen echter garantie geeft. Met een programma als photoshop en een beetje handigheid heb ik een copyright zo van een foto geveegt...

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 01:32

hmf rotte pennymeisjes!!!
wie zet er nou paarden te koop?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 01:34

xKatleentjex"]
[quote="Fleury schreef:
En dan heb ik nog een vraagje, hoe kun copyright of iig mijn naam op de foto's zetten? Dat wil ik dan voortaan zeker gaan doen!



Hoewel dit ook geen echter garantie geeft. Met een programma als photoshop en een beetje handigheid heb ik een copyright zo van een foto geveegt...
[/quote]


Maar dan moeten ze er wel meer moeite voor gaan doen.
En wat is er nou zo boeiend aan die foto? Niet scherp, je ziet dr bijna niets op alleen konten!

Snap dr niet veel van hoor!

Alleen wil ik wel dat ze van mijn foto's afblijven! Boos!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 01:39


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 02:36

Volgens mij is dat Akerna met Quinto Lachen

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 02:40

Is dat niet die ene schimmelTink?

Enneh, er stond ook een zwarte Tinker in zei je? Kun je me die mail doorsturen? mind_in_motion@hotmail.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 09:44

Is dat het adres van waar het vandaan kwam?

Tancreda4

Berichten: 24057
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 11:13

Boos! Toch maar meer die copyright erop gaan zetten. Want fotos worden idd snel gejat...

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 11:56

Kun je mij ook een mail sturen? (Mailadres opvraagbaar via PB) Ik hoop niet dat ze in mijn foto bestanden hebben gezeten!
Laatst bijgewerkt door Revanches op 14-12-10 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Mailadres opvraagbaar gemaakt

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:39

gaat het nou om 1 mailtje? of om meerdere mailtjes? en wat word er in die mailtjes over de foto's gezegd?? kan iemand niet gewoon die hele mailtjes hier op bokt zetten???

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:48

Shiloh schreef:
gaat het nou om 1 mailtje? of om meerdere mailtjes? en wat word er in die mailtjes over de foto's gezegd?? kan iemand niet gewoon die hele mailtjes hier op bokt zetten???


We zijn aan het proberen, maar de TS heeft problemen met haar PC en krijgt het mailtje zelf niet doorgestuurd, maar heeft de foto's apart doorgestuurd dan en Amethyst heeft ze even hierop geplaatst

de mail is een doorstuurmail(dus nu zullen er al god weet hoeveel mailtjes in de omloop zijn) en gaat over vriendschap, het is een soort van diavoorstelling.

de dader moet iig een bokker zijn. Ze heeft namelijk ook een foto uit mijn profiel gepikt en enkel bokkers kunnen profiels bekijken.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:51

En wat mij opvalt is dat de meeste (weet niet zeker of dat voor alle foto's geldt..) foto's van gister zijn... Die van RK is van gister en Fleury ook...
Dat betekent waarschijnlijk dat er foto's uit profielen zijn gehaald die gister in HAW of ITP hebben gepost, en mensen die daar een topic hebben gestart...

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:52

Vervelend idd. Heb mijn paard al meerdere malen teruggevonden op websites. Ach, je doet er niks aan en zo erg is het ook weer niet. Ik zie het maar als een compliment voor mijn paard.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:00

Esme_27 schreef:
Vervelend idd. Heb mijn paard al meerdere malen teruggevonden op websites. Ach, je doet er niks aan en zo erg is het ook weer niet. Ik zie het maar als een compliment voor mijn paard.


niet bepaald voor mij Haha! Van mij heeft ze namelijk foto's gepikt van Evita die donderdag zo zielig stond te kijken in de sneeuw, ze was aan het maffen dan kan ze er zo levenloze en zielige gezichten bijtrekken nog erger alsdat ze verwaarloosd word, nu denkt waarschijnlijk half pennyland dat ik mijn paard niet verzorg(die arme meisjes toch Ach gut ) Haha! maar ze hebben er ook wel eentje bijgezet waar ze wat vrolijker kijkt

Maar ach ze weten mij niet wonen, en als ze mijn paard ooit in het echt tegenkomen zien ze een gelukkige gezonde knol.

Ik vind het alleen strontvervelend(en de rest denk ik ook wel) dat die kleine kinderen foto's pikken en rondstrooien op het internet, ik zet ze niet op bokt met de bedoeling dat iedereen ze kan kopieren en gebruiken, en het ergste is dat de dader wel het lef heeft om foto's te pikken maar een te grote schijterd is om zich bekent te maken, dat is nu pas zielig Ach gut

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:00

Als het een doorstuurmail is, is het makkelijk te achterhalen wie de eerste was die de mail verzond. Dat staat er namelijk in en je kunt natuurlijk alle mensen die die mail hebben gehad beantwoorden en zeggen dat ze GVD niet zomaar foto's van i-net mogen plukken omdat dit iemands eigendom is.
Ik vind het écht stom dat zoiets gebeurd! Écht banketstaaf ook! Slaat helemaal nergens op, want wat heb je hier nou aan?
Ik denk dat ik nu ook al mijn foto's ga be-copyrighten zodat dat stelletje aso's mijn foto's niet kan gebruiken!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:01

Ja ik heb jouw topic toen gezien Haha! Maak je er niet te druk om joh, ze kunnen je uiteindelijk helemaal niks maken idd. Maar vervelend blijft het zeker wel.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:05

Annetje schreef:
Als het een doorstuurmail is, is het makkelijk te achterhalen wie de eerste was die de mail verzond. Dat staat er namelijk in en je kunt natuurlijk alle mensen die die mail hebben gehad beantwoorden en zeggen dat ze GVD niet zomaar foto's van i-net mogen plukken omdat dit iemands eigendom is.
Ik vind het écht stom dat zoiets gebeurd! Écht banketstaaflig ook! Slaat helemaal nergens op, want wat heb je hier nou aan?
Ik denk dat ik nu ook al mijn foto's ga be-copyrighten zodat dat stelletje aso's mijn foto's niet kan gebruiken!


yep dat heb ik via PB ook al tegen een paar mensen gezegt. We hebben geluk dat de mail pas van gisteren is(aangezien de recente foto's)
Als de TS zo vriendelijk is om te zeggen van wie ze de mail heeft gekregen, en die persoon ook bereid is om te zeggen vanwaar ze de mail heeft enz.. hebben we waarschijnlijk de dader zo te pakken.
maar dan moeten ze wel allemaal meewerken...