Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snorkel1986 schreef:Duality schreef:Ik gooi mijn borstels gewoon in de vaatwasser, werkt altijd perfect en ze komen er mooi schoon uit! Ik heb wel allemaal kunststof borstels.
Echt.. Dat vind ik niet zo fris
Duality schreef:Ik gooi mijn borstels gewoon in de vaatwasser, werkt altijd perfect en ze komen er mooi schoon uit! Ik heb wel allemaal kunststof borstels.
Art_Ificious schreef:Om welke roskam hebben we het?
Zo'n rubberen of die plastieken met keiveel tandjes?
Die plastieken kan je zo goed mogelijk haar vrij maken door ermee tegen een muur of grond te kloppen, de haren zakken dan als het ware naar beneden en kan je eruit plukken dan.
Daarna idd in een emmer sop of indien mogelijk afspuiten met een tuinslang en een hardere straal erop.
Zelf gebruik ik die plastieken roskam niet meer, mijn paarden verkiezen de rubberen en die is handiger schoon te houden.
LaDonna75 schreef:In een emmer met dettol heeft volgens mij niet veel zin. Dettol en andere desinfecterende middelen werken alleen op een schoon oppervlakte. Als er vuil op zit, doet desinfectans niks. Dan kun je net zo goed/beter willekeurig welk schoonmaakmiddel gebruiken. Dat is dus wat ik doe: de borstels in een emmer met sop (allesreiniger).