yarkayunda schreef:Als het te klein is zou je er misschien een paddock paradise van kunnen maken. Zo kun je de ruimte die je hebt optimaal benutten en kunnen de paardjes altijd de benen strekken.
yarkayunda schreef:Als het te klein is zou je er misschien een paddock paradise van kunnen maken. Zo kun je de ruimte die je hebt optimaal benutten en kunnen de paardjes altijd de benen strekken.
carika schreef:yarkayunda schreef:Als het te klein is zou je er misschien een paddock paradise van kunnen maken. Zo kun je de ruimte die je hebt optimaal benutten en kunnen de paardjes altijd de benen strekken.
Ja zoiets zou ik ook doen. Dan is het prima te doen denk ik.
Als de indeling een beetje oké is en je een mooie track kunt maken waar ze hun benen kunnen strekken.
Brainless schreef:Hoe kun je in vredesnaam een PP maken op een stuk te grootte van een buitenbak?
ChristaPuk schreef:Er is ook nog een braakliggend stuk van 120 meter lang bij 30 meter breed. Hier staat wel gras op, maar verder nog niks. Stroom is aan te leggen.
Zou je hier een track op kunnen maken?
ChristaPuk schreef:Er is ook nog een braakliggend stuk van 120 meter lang bij 30 meter breed. Hier staat wel gras op, maar verder nog niks. Stroom is aan te leggen.
tamary schreef:ChristaPuk schreef:Er is ook nog een braakliggend stuk van 120 meter lang bij 30 meter breed. Hier staat wel gras op, maar verder nog niks. Stroom is aan te leggen.
Ja, dat is 3600m2 en breed genoeg om de bocht om te kunnen. Ik heb hier ook ongeveer zo'n maat qua afmetingen.
Mizora schreef:ChristaPuk schreef:Er is ook nog een braakliggend stuk van 120 meter lang bij 30 meter breed. Hier staat wel gras op, maar verder nog niks. Stroom is aan te leggen.
Dat lijkt me een heerlijk stuk inderdaad. Met een pad in de vorm van een 8 heb je dan 2 mooie weides + een fijne track, met zelfs ruimte om aan de voorkant een hangplek/paddock(/rijbak als je er zand op doet) te maken van 30x15. Mag/kan er iets van een schuilstal op gebouwd worden, of is dat geen optie?
cheybinky schreef:En TS, ben je al uit over je keuze?