Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crazycactus schreef:Dank je wel, de eigenaar wil er minstens €300 per maand voor hebben, echt idioot veel. Het is denk ik niet het stuk land wat jij bedoelt want ik heb hem niet van het internet. Het is vlak bij mijn huis, het staat ook al heel lang te koop, maar ook met de vraagprijs is hij niet realistisch (€50.000 voor dit stukje) Er is wel een redelijke omheining al zal er wel nieuw lint omheen moeten (heb ik nog wel liggen) maar de isolatoren zitten er al dus dat zou op zich nog te doen zijn. Maar ik laat het schieten, ik kan mijn quarter dan beter in pension zetten en mijn shetlander verkopen.
Matheno schreef:Wat is de bestemming van het perceel?
Gemiddelde hectareprijs in jouw regio is zo rond de 70.000 - 80.000 momenteel
[ Afbeelding ]
meggiemeg schreef:Dat ligt er aan, verwacht de verkoper dat er wellicht een woonbestemming op kan komen op dat stukje? Dan wordt de waarde een heel stuk hoger als dat het altijd een perceel gras zal blijven.
meggiemeg schreef:Dat ligt er aan, verwacht de verkoper dat er wellicht een woonbestemming op kan komen op dat stukje? Dan wordt de waarde een heel stuk hoger als dat het altijd een perceel gras zal blijven.
crazycactus schreef:Hoe gek kan het lopen, ik sprak vanmiddag mijn buurman hierover en die zei... je hebt het aan de verkeerde gevraagd. Zijn ouders wonen schuin tegenover het stuk grond wat ik op het oog had en hebben 8000m2 weiland waar ze niets mee doen, met stal, elektra en water![]()
en zei willen het waarschijnlijk wel voor €75 in de maand aan mij verhuren!
crazycactus schreef:Hoe gek kan het lopen, ik sprak vanmiddag mijn buurman hierover en die zei... je hebt het aan de verkeerde gevraagd. Zijn ouders wonen schuin tegenover het stuk grond wat ik op het oog had en hebben 8000m2 weiland waar ze niets mee doen, met stal, elektra en water![]()
en zei willen het waarschijnlijk wel voor €75 in de maand aan mij verhuren!