Zonder. Het laatste voer doe ik in een schone emmer. Dan veeg ik met een handveger of doek de ton zuiver. Paar keer goed op kop erbij. En dan het nieuwe voer er in.
MirandaMalik
Geplaatst: 28-02-22 15:32
Met. Ik vind dat wel makkelijk als het leger wordt, til ik de zak op ipv dat ik half de ton in moet.
Zonder, de zak past door zijn vorm niet in de voerton. En als ik het er wel met open zak en al in 'frot' kan het het wel, maar dan past er veel minder in de ton, dan zonder zak. In 1 voerton heb ik een zgn. puinzak van de Action als soort van binnenzak. Die ton kreeg ik niet 100% schoon en ik wil niet dat het paardenvoer er tegenaankomt. Dus met grote binnenzak. Werkt perfect.
Hier ook met! Maar ik heb een bak waar twee zakken in passen dus dat is wel zo handig. Met een echte voerton zou ik het los doen, maar dan wel eens schoonmaken.
Zonder, wel zorg ik als de ton bijna leeg is dat dit voer in een aparte emmer of bakje gaat en dan spoel of veeg ik de ton uit voor het nieuwe voer er in gaat.
Zonder! Alleen de fibremix doe ik met, doordat t geperst is past het met zak wel en zonder niet. Als ik een ton of iets ruimte te kort kom stop ik nog wel eens een restje in een andere ton, dan wel nog in de zak natuurlijk.