Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
callippo schreef:Paardenmest van de wei? (Dus alleen mest) ruik je niet. Uit de stal, met stro, dus incl urine(=veel ammoniak) gaat wel stinken.
mvdbijl schreef:Ja, die ruik je wel maar denk er ook voornamelijk aan waar je hem neerzet.
Wil je hem laten legen, moet er ook een vrachtwagen bijkomen.
Faily schreef:Dat dacht ik dus ook altijd maar bij voeren het nu af in grijze containers in de trailer bij een boer op het maisland, maar daar een week of twee als je zo'n container opent stinken sommige toch wel. Terwijl er nergens urine, stro of iets dergelijks bij zit.
Daarom vraag ik me eigenlijk af of er mensen zijn die ervaring hebben met een mescontainer en hoe dat zit met de stank. Maar ik begrijp dus dat jij mescontainer hebt en niet stinkt?
hahahatsjoe schreef:Je ruikt het wel maar is dat erg ? Denk dat je er vooral over na moet denken of je buren het ook ruiken want dan heb je een probleem.
Faily schreef:hahahatsjoe schreef:Je ruikt het wel maar is dat erg ? Denk dat je er vooral over na moet denken of je buren het ook ruiken want dan heb je een probleem.
Nee, niet erg maar hangt er vanaf hoe erg het ishelemaal als je in de zomer lekker met familie op je terras zit en dan iedereen die niet zo'n paardenfan is, in de lucht zit, beetje een afweging qua inschatten.
Mag ik vragen hoe groot jouw container is en hoelang je er mee doet, met hoeveel paarden?