Ze is geschoren en ze heeft dus een gevoelige huid na het scheren. Niet scheren zou volgend jaar eventueel een optie zijn, maar op korte termijn is dat geen oplossing. Er komt ook nog bij dat ze een tussenmaat heeft: 175/125 of 175/130 is aan de kleine kant, maar daarentegen is 185/130 of 185/135 aan de grote kant. Ik weet niet wat het precies is, maar bij de schouders lijken alle dekens gewoon niet goed te zitten. De dekens van Decathlon passen tot nu toe het beste en elk ander merk past ronduit niet. Op EquiM na, maar ook daar krijgt ze schuurplekken van dus. En ik heb echt véél dekens gepast, wat een rotwerk

Kortom:
Heeft iemand tips, zalfjes, bepaalde dekenmerken die hier een oplossing voor bieden? Wat heeft er bij jou geholpen?
Ik ben momenteel aan het twijfelen om zelf een stuk schapenvacht in de deken te laten zetten op de plekken van de schouders. Als iemand hier ervaringen mee heeft dan hoor ik het graag. Een borstbeschermer met sluiting onder de buik zeg maar, krijgt ze op de plek van de singel schuurplekjes van...