Zoe is wat ik denk een pony met het downsyndroom onder de paarden
Ik vind het heel erg om dit te zeggen... heb ook erg lang getwijfeld of ik dit wel moet plaatsen.... Het gaat me best aan het hart want die kleine heeft in drie weken tijd echt mn hartje gestolen
Volgende week Donderdag komt mn instructeur die doet ook aan magnetiseren en praat ook met paarden... die gaat dus even naar Zoe kijken en eventueel praten.
Ik merk het aan veel dingen in haar doen en laten. Ze gaat veel in rare houdingen staan doet soms vreemde dingen... Maar zeker door haar gedrag, soms vertoont ze gedrag van een veulen van 3 maanden
Ook lichamelijk lijkt het alsof ze flink te kort is gekomen terwijl dit echt niet het geval is
Binnen de groep met paarden werd ze gelijk geaccepteerd... terwijl merrie's dus bijna niet in de groep worden geaccepteerd en zeker niet zonder slag of stoot.
Jullie zullen nu wel denken " what's the problem" ...... Maar het doet me meer als ik zelf had verwacht
En wat is eerlijk en redelijk voor zo'n pony? Lekker dr leven lang in een landje zetten.... of toch beleren en misschien dingen van haar eisen die ze nooit aan zou kunnen...Voel me er zwaar kl*te onder

Als ze maar gelukkig is.
Een strevertje eigenlijk!
Maar dat ze anders is als andere paardjes daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben
Ik weet waarover Femke spreekt