Morgenochtend ga ik kijken voor een sneeuwschuif om achter de minitrekker te monteren. Hopelijk kunnen we de betegelde paden hier een beetje mee schoon trekken want daar hebben ze de afgelopen weken heel veel blubber op gelopen. Denk je een mooi verhard stuk te hebben
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop hiermee ook de potstal leeg te kunnen trekken, maar dat is misschien te enthousiast gedacht. Het wordt vermoedelijk zoiets:

Maar hij heeft voornamelijk gebruikte modellen staan, dus kan ook nog zoiets als dit worden:

Ben erg benieuwd:)
maar dat kwam dus omdat de bodem niet vlak was en je dan niet alles strak wegkrijgt (zoals op kuilplaten of strak gelegde stelcon-platen).
ik verwacht ook niet dat het helemaal schoon wordt, kan nog wel met een scheppie of een bezem de boel nalopen. Maar vanwege gezondheidsproblemen is het ont-baggeren me veel te zwaar. De potstal leeghalen zal ook vast niet lukken.
Dus vandaar de keuze om de modder (eigenlijk gewoon een dikke zandlaag) pas te lijf te gaan als het gedroogd is.

kan niet wachten tot zaterdag, dan gaan we hem uitproberen