App voor I&R registratie (rvo) van paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dispar_Vulgo

App voor I&R registratie (rvo) van paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-21 15:19

Onlangs leek ik een goede app gevonden te hebben voor de registratie van onze paarden in het RVO systeem.
Namelijk Anymal, deze is gekoppeld aan mijnRVO en daardoor heb je steeds inzicht in de actuele stallijst.
Helaas voldoet deze app toch niet, dus wellicht (waarschijnlijk?) zijn er andere vergelijkbare apps!

Ik zoek dus:
- koppeling met mijnRVO om de volgende acties te doen:
- aanvoer van paarden, zonder aanvoer-UBN op te moeten geven (dit moet wel bij Anymal)
- afvoer van paarden
- stallijst bekijken
- betaald is ook niet erg

Iemand dus ervaring met zo'n app?
Zou de administratie zo veel makkelijker maken :D

ruitje

Re: App voor I&R registratie (rvo) van paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 15:52

Wij hebben manegeapp, ik weet niet of dat is wat jij bedoelt maar wij zijn daar als pensionhouder super tevreden over :)

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-21 23:55

ruitje schreef:
Wij hebben manegeapp, ik weet niet of dat is wat jij bedoelt maar wij zijn daar als pensionhouder super tevreden over :)

Bedankt, maar ik lees dat je met deze app lessen kan inplannen en mededelingen kan doen voor je stal.

Ik ben op zoek naar een app waar ik de lijst met aanwezige paarden kan beheren en deze gekoppeld is aan de RVO-website.

pillow

Re: App voor I&R registratie (rvo) van paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 00:00

Waarom een app en niet gewoon inloggen op mijn rvo. Het lijkt mij niet dat je iedere dag snel moet kunnen inloggen

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-21 00:09

pillow schreef:
Waarom een app en niet gewoon inloggen op mijn rvo. Het lijkt mij niet dat je iedere dag snel moet kunnen inloggen

Dacht ik ook, maar toen ik de functies van de Anymal app zag, zag ik wel wat voordelen!

De stallijst op rvo geeft geen/nietszeggende namen weer, dus je moet een paard op chipnummer opzoeken.
Dus dan eerst weer (kopie) paspoort van aankomende/vertrekkende paard opsnorren (ligt natuurlijk achter slot).

Hierdoor stel ik dit rotklusje snel uit :')