Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sky_As schreef:wellicht ter lease aanbieden? Wellicht is er wel iemand die met hem aan de gang wil om eens te kijken hoe of wat het loopt, of is hij niet zuiver? want dan is recreatief natuurlijk ook niet echt verstandig en dan moet je jezelf de vraag stellen of je wellicht nog 15 jaar maandelijks kosten wil dragen? Is het antwoord daarop ja, dan zou ik idd voor een rusthuis zoeken, is het antwoord daarop nee, dan blijft er eigenlijk nog maar 1 oplossing over
Ik heb 2 oudjes al een aantal jaar met pensioen, en van mij mogen ze 100 jaar worden. Maar ik kan me ook voorstellen, dat als je niet echt een band met een paard hebt, het heel veel geld is wat je uit gaat geven aan iets waar je wellicht geen voldoening uit haalt. als je ze extern neer zet, ben je natuurlijk zo maar 200-250 euro per maand kwijt, en dat misschien nog wel 15 jaar lang.....
Ibbel schreef:Ik zou voor nu kiezen voor een rusthuis zoals vd Kruis, en dan paard nog een keer goed door de medische molen laten halen en op grond daarvan verder kijken.
DuoPenotti schreef:Ik wilde hetzelfde zegen als Ibbel, maar dat heb je dus al gedaan.
En zo bij een stal als van de Kruis neerzetten wil je niet?
dan staat hij goed, dat is zeker.
Je zou een paar keer een handige ruiter kunnen laten komen om te kijken of het nog steeds zo opstappen en wegrijden is.
Als dat is is verkoop toch al weer wat gemakkelijker.
Al ben ik eigenlijk voorstander van kapotte paarden niet te verkopen.
Jillz1 schreef:Wet iemand wat verhuur 6000 M2 grond met schuilstal en stroom en water en goede omheining doet omgeving Den Bosch? Goede locatie!veel sociale controle.
Als hij weg is komt zijn weide vrij, kosten kunnen met verhuur wat gedekt worden.
Jillz1 schreef:Ik ga met mijn vader in overleg over vd kruis.
Wet iemand wat verhuur 6000 M2 grond met schuilstal en stroom en water en goede omheining doet omgeving Den Bosch? Goede locatie!veel sociale controle.
Als hij weg is komt zijn weide vrij, kosten kunnen met verhuur wat gedekt worden.