Ik zie door de bomen het bos niet meer en ik begin mij aardig te irriteren aan mijn eigen onkunde om toch een goede maar redelijk goedkope oplossing te creëren.

Ik zoek de goedkoopste oplossing die er is, maar niet zo goedkoop dat het duurkoop wordt. Ik kreeg bijvoorbeeld de tip om het stuk met grote rubberen tweededehands inloopmatten te "bestraten" maar vooral mijn reus van 900 kg loopt die matten binnen 1 winter kapot, plus ze zijn veel te flexibel om lang goed te blijven

Ik ben nu in staat om de boel te bestraten met tegels, alleen maar om van die modderpoel af te komen, maar aan de andere kant is dat echt enorm zonde van de ruimte en het geld. Als het droog is liggen ze er graag te slapen (zelfs liever dan in de inloopstallen) en ik gebruik de paddock ook als kleine rijbak bij droog weer. Plus ze beschikken al over een groot bestraat stuk bij de inloopstallen waar ze hun hooi krijgen, dus dan is het meteen zo dubbelop.
Gebruiken jullie "de echte paddock roosters" of hebben jullie gekozen voor bijvoorbeeld grindroosters of veeroosters? Of misschien wel een heel ander (rooster)systeem? Wat zijn nu de goedkoopste roosters?