Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sure_lee schreef:Ik heb mijn 2 haflingers in een paddock paradise staan. Als is dat niet echt de juiste omschrijving.
Het is 7 hectare waar ze met 50 paarden de hele dag rond kunnen lopen. Er is een track die ze kunnen volgen maar dat hoeft niet. Aan de track staan 18 hooibakken die qua ondergrond droog zijn en de meeste zijn voorzien van een dak. Er zijn 2 schuilstallen. De stallen de voerplekken en de track zijn in de winter nagenoeg droog. Het gebied eromheen is wel blubber in de winter en daar staan en liggen ze graag in terwijl er ook echt voldoende droge plekken zijn.
Ik sta hier nu meer dan 2 jaar en ik zou echt niets anders meer voor mijn paarden willen.
[ [url=m/fZVVFT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KfI404.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RnN9yh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VtZymZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BWAroy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UtYW9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7XOl1P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mischa schreef:Ik denk dat vooral dat de mensen met paarden die veel/alleen maar buiten staan zullen reageren hier. Terwijl we allemaal weten dat er erg veel stallen zijn waar paarden nog steeds nauwelijks buiten komen.
Ik heb zelf geen paard of verzorgpaard momenteel.
Mischa schreef:Ik denk dat vooral dat de mensen met paarden die veel/alleen maar buiten staan zullen reageren hier. Terwijl we allemaal weten dat er erg veel stallen zijn waar paarden nog steeds nauwelijks buiten komen.
nikkel schreef:Hoe doen jullie dat met, het rijden van de paarden/ mennen en het niveau, of is dat ondergeschikt aan het welzijn van de dieren.
Mensen die op een manege rijden, zie ik hier absoluut niet reageren en dat moet toch een behoorlijke groep zijn. Of mensen die wedstrijden rijden.