Aankomende winter zal ik rondom kerst 3 weken tijdelijk met 4 paarden (1 paard, 2 pony's en 1 shet) in Almere verblijven.
Nu ben ik al een tijdje aan het brainstormen hoe ik dit het beste kan aanpakken. Een houten hek is natuurlijk niet haalbaar en een paar paaltjes met een lintje is niet stevig genoeg. Ik ben al aan het kijken naar van die ijzeren panelen, maar wilde toch ook hier nog eens vragen om ervaringen en ideeën!
Daarnaast wil ik ook graag een overkapping hebben, het liefste over de hele paddock, of in ieder geval toch grotendeels. Verder dan een grote stevige tent (die vrij prijzig kunnen zijn) of meerdere gewone partytenten ben ik nog niet gekomen...
Ik zit echt vast aan één locatie, dus het is niet mogelijk om ergens een paar stallen te huren. Het is op een grasveld in een park

Het is voor nu enkel dit jaar, dus qua prijs wil ik het wel een beetje leuk houden voor het geval dit maar eenmalig is. Als het daarna meerdere jaren terug komt, kan ik altijd nog verder kijken wat beter werkt. Maar het moet natuurlijk wel stevig zijn haha
Misschien dat mensen hier ideeën hebben waar ik nog niet aan heb gedacht