Camera systeem stal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nieky1993

Camera systeem stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-21 12:26

Hallo,
Welke camera systemen hebben jullie in de stal? Wij zijn aan het kijken naar een nieuw systeem. Wij verwachten volgend jaar 13 veulens en wij waken met ong 3 verschillende personen.

We hebben nu foscam hangen maar dat systeem loopt niet goed als we met meerdere apparaten naar meerdere cameras kijken. Volgens foscam kunnen we met 4 gebruikers/ apparaten per camera kijken ( dus ook splitscreen) maar dat gaat dus niet.

Wat willen we zeker in een systeem:
- minstens 10 cameras kunnen aansluiten en bekijken
- minstens met 4 apparaten/ gebruikers kunnen kijken naar de cameras op het zelfde moment.
- extra pluspunt is als we de cameras vanop de app kunnen draaien zodat we soms beter beeld hebben als een merrie in een hoekje staat ofzo.

Stroom, internet/Wi-fi is allemaal voorzien en dus geen probleem.

Graag hoor ik jullie ideetjes.

Gr

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 13:24

Ik heb Reolink camera’s zowel op stal als thuis en vind ze tot nu toe fijner als foscam.
Maar ik heb niet zoveel camera’s draaien en wij hebben een deel op 4G draaien dus durf niet met zekerheid te zeggen dat de eisen die je stelt te doen zijn met dit merk.

MelissaV

Re: Camera systeem stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:45

Ik heb camera's die draaien op de app Yossee, en moet zeggen dat werkt boven verwachting goed.
Ik heb de Zekona 20Y, draait bij mij op Wi-Fi maar kan ook op kabel. 355 graden draaibaar via de app.

Nimmy

Re: Camera systeem stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 15:37

Ik lees even mee, ben benieuwd naar een fijn systeem voor zowel in de stal als buiten.

Goed beeld is een vereiste en een app die goed beveiligd is/kan worden .