na 32 jaar samen zei mijn vriend donderdag dat hij de relatie wilde beeindigen.
Sta je dan, 2 paarden 20 en 22 en zelf een WAO uitkering... stom, had ik maar geeist dat ooit wat op papier hadden he? Vorig jaar heeft hij mij ten huwelijk gevraagd en we zouden februari trouwen...
we hebben 15 jaar gehuurd in belgie ..
Midlifecrisis .....
Ik moet, vanwege dat mijn man ook mijn mantelzorger was, ik alles hier aan huis/boerderij had, naar mijn ouders in huis terug ( ja, 47 jaar en 'op kamers' maar goed ik ben dankbaar!) . Dit enorme geluk betekent dat ik sowieso mijn paarden mee kan verhuizen naar een stal. Omdat ik altijd alles zelf deed ( maar ik heb ook geen rijbewijs, mijn vriend reed altijd om hooi, wortels etc) zou ik dat ook graag willen blijven doen.
Omdat ik alles met scootmobiel moet doen, paardjes niet meer bereden gaan worden en mijn tinker enorm veel aandacht behoeft ( grasallergie/ eczemer) is op een grote stal voor mij niet te doen, over de kosten al niet te spreken.. krijgen hier altijd 24/7 hooi, wat mij ook erg beangstigd op een grote stal, soms lees ik : 1 x hooi voeren per dag...
weet iemand een kleinschalige pensionstal/boer, wat ook, waar ik terecht zou kunnen?