Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar de basis-EHBO spullen, vliegenspray, reserve halster, reserve halstertouw en rubberlaarzen zijn wel het meest handig gebleken.
Even pleister er om heen, kan je zo weer verder zonder dat je alles besmeurt haha. 
)
)
Sindsdien probeer ik echt wel zoveel als kan op stal te houden.
Dus in de winter heb ik altijd een paar extra handschoenen liggen, voor wanneer het eerste paar te nat is om nog leuk mee te werken. Seizoensgebonden ofwel rubberen laarzen, ofwel winterlaarzen. Tegen de lente begin ik als een malle vliegenspray te maken en neem ik mijn vliegendeken en -kapjes mee. Niet dat ik die ooit gebruik, maar goed: ze liggen klaar haha. Tegen de winter breng ik dan weer handdoeken mee. Oh, en ik ben zo iemand die hoofdpijn krijgt van koude wind - normaal heb ik altijd een hoofdband op, maar just in case ik die vergeet leg ik altijd een reserve op stal in de winter. Ik ben al een paar x héél blij geweest met die beslissing haha. En rozenwater en watjes heb ik ook altijd liggen. En een weeglint, ook populair bij stalgenoten