Massage gun voor paard

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, Apple, Pistasche, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

k_m

Massage gun voor paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-21 21:31

Heeft iemand hier ervaring met het gebruiken van een massage gun bij je paard?

Bij mijn schoonouders thuis hebben ze zo een ding, en het is echt fijn bij jezelf! Nu had ik eens ergens gezien dat mensen deze ook bij de paarden gebruiken.

Iemand op bokt die dit doet, zo ja met welk apparaat? Zijn ze niet bang van het geluid?

Ik ben erg benieuwd!

NikkiDeKerf

Re: Massage gun voor paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:45

Ik heb er eentje van EquiRelease. Het geluid valt mee maar de beweging is vrij heftig, niet onze hele kudde waardeert het haha. Maar mijn ene merrie vind de hals massages erg lekker en de ander wilt alleen bilmassages ermee :')

Ik maak graag foto's van paarden (en hun mensen). Soms gewoon zoals jullie zijn, soms sprookjesachtig, soms een kunstfoto van je paard voor aan de muur. Maar altijd met liefde!

k_m

Re: Massage gun voor paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-21 21:47

Oh wist helemaal niet dat er echt een paarden merk was! Vind dit wel veel geld haha. Zou er Max €60 aan willen geven. De filmpjes van die equi release zien er best heftig uit qua beweging! Degene die ik ken kan echt van rustig naar harder, dat lijkt me chill.

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:59

Ja ik had gehoopt dat deze juist fijn subtiel zou zijn qua beweging/geluid etc omdat hij speciaal voor paarden was. Maar hij kwam gewoon met handleiding voor mensen, het was gewoon een soort customized Ali product voor mensen dus. Ik zou dan ook misschien beter rechtstreeks voor zo'n nietpaardending gaan, goedkoper en inderdaad waarschijnlijk wat zachter qua massage.

Ik maak graag foto's van paarden (en hun mensen). Soms gewoon zoals jullie zijn, soms sprookjesachtig, soms een kunstfoto van je paard voor aan de muur. Maar altijd met liefde!

Mkango
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:08

Wij hadden een Niagara Equissage op een stal waar ik gewerkt heb, waar ook een handapparaat bij zat, die kun je misschien ook los bestellen. Je kunt hem sowieso qua kracht instellen. Het is voor veel paarden toch even wennen, dus beter om op een lagere stand te beginnen, maar je moet ook niet vergeten dat je met alleen aaien met zo'n ding op de laagste stand ook weinig gaat bewerkstelligen. :P

Foto's kijken? Volg mij op Instagram!
Liever doodles en andere creatieve uitspattingen? Blenchi Art

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie