Slowfeedernet voor midibaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marsie2

Slowfeedernet voor midibaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-21 15:03

Hoihoi,

Tegenwoordig heb je van die slowfeedernetten die je over een grote ronde baal kan gooien. Weet iemand of deze netten ook ergens in formaat midibaal te krijgen zijn?

Lotte_Wessel

Re: Slowfeedernet voor midibaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 15:14

Ik heb zo'n net gehaald voor om grote balen, hier past de hele midi baal in en dan knoop ik hem dicht met een stro touwtje aan de onderkant zodat de paarden hem ook niet open kunnen maken. Zo heb ik het net gelijk om de gehele baal want veel van die net balen gaan alleen over de bovenkant en zijkanten van een baal en niet de onderkant en mijn slopers halen die er dan zo af :') }:0 heb verder geen kleinere baal netten gezien nog voor midi balen.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 15:21

Je zou eventueel een aanhangernet bij de Action kunnen kopen en zelf iets in elkaar knutselen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 15:22

Ik heb zo'n net gekocht bij Zeldenrust. Het was destijds een uitlopend model, ik heb hem toen met korting gekocht in ieder geval. Er past (bijna) een hele midi baal in, soms moet de buitenste laag er rondom even af, afhankelijk van de vorm/grootte van de baal. Deze is met maas 3x3, ik vind het echt ideaal. Het was even een investering (hij was volgens mij zo'n 120 euro), maar het is echt een sterk net dat lang mee gaat. Het aanhangernet van de action was hier in een dag kapot. Iets met een lompe Tinker :Y)

Volgens mij is dit dezelfde maat, alleen dan met een andere sluiting. ik heb er nu een met een touwtje, maar dit lijkt me helemaal ideaal.

https://www.zeldenrusthaystack.nl/a-613 ... 3cm-click/
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-04-21 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 15:25

Wat Drico zegt, of een visnet. Staan advertenties van op mp als je zoekt op hooinet of slowfeeder.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 15:58

Bij mij was een net van de Action op een week stuk. Ze zijn dan ook niet gemaakt om constant geknaag van paarden te verduren.

Je kan eens checken bij Zeldenrust of paardeerlijk. Is een investering maar dan heb je iets wat een tijd mee kan.

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 16:43

Marsie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-21 23:35

Bedankt voor de tips! Ik ga ernaar kijken:)