Fouganza glitterspray voor paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Plop1997

Fouganza glitterspray voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-21 20:56

Hallo Bokkers,

Voor mijn verjaardag heb ik een flesje fouganza paarden glitterspray gekregen. Zelf heb ik helemaal geen ervaring met dit soort producten voor paarden dus ik heb wat vragen die ik niet online kan vinden.

Is het zo dat als ik het een keer gebruik weken lang overal glitter vind?
Is het makkelijk afwasbaar, of kun je het er zo afborstelen?
Als mijn paard in de wei dan gaat rollen gaat de glitter er dan af? Het zal vast meevallen maar vraag me toch af of het schadelijk kan zijn.

Overigens denk ik dat de stalmeester me afschiet als ik met glitterspray aankom zetten. :Y)
Mijn nichtjes zullen het vast geweldig vinden maar voordat ik het aan hen laat zien wil ik zeker weten dat het er ook weer vanaf gaat.

Heleennn

Re: Fouganza glitterspray voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 21:01

Zoals altijd het geval is met glitter: eens je het ergens op spuit/smeert blijf je dagen lang overal glitter vinden. Dus verwacht zeker niet dat je het er zomaar even afwast of borstelt. Want dan gaat het ook gewoon in je borstels plakken of op je spons.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 21:03

Heleennn schreef:
Zoals altijd het geval is met glitter: eens je het ergens op spuit/smeert blijf jedagen decennia lang overal glitter vinden. Dus verwacht zeker niet dat je het er zomaar even afwast of borstelt. Want dan gaat het ook gewoon in je borstels plakken of op je spons.

De waarheid.

onpaard

Als je het gebruikt plaats je dan wel een foto. Ik ben benieuwd of je het goed ziet.

Anoniem

Als de glitter gemaakt is van plastic (wat vaak het geval is), is dat inderdaad niet zo lekker voor het milieu ivm microplastics.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-21 21:12

Heleennn schreef:
Zoals altijd het geval is met glitter: eens je het ergens op spuit/smeert blijf je dagen lang overal glitter vinden. Dus verwacht zeker niet dat je het er zomaar even afwast of borstelt. Want dan gaat het ook gewoon in je borstels plakken of op je spons.

Dan blijft het lekker op de kast staan. We hebben geen warm water bij de stal dus wassen is nu toch te koud.
Misschien leuk voor ooit een keer een fotoshoot maar de rest van de tijd staat Valentijn toch op de wei en dan word het een combinatie van mestvlekken met glitters :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 21:20

Plop1997 schreef:
Heleennn schreef:

Dan blijft het lekker op de kast staan. We hebben geen warm water bij de stal dus wassen is nu toch te koud.
Misschien leuk voor ooit een keer een fotoshoot maar de rest van de tijd staat Valentijn toch op de wei en dan word het een combinatie van mestvlekken met glitters :+

Een paard met glitterpoep! Klinkt als een echte eenhoorn :D