Beste bokkers,
Enige tijd geleden heb ik mijn paard moeten laten inslapen. Inmiddels zijn we alweer een tijd verder en ben ik weer op zoek naar een nieuw paard. Alleen is dit nog niet makkelijk helaas, zeker nu in deze periode.
Wekelijks houd ik sporthorses, ehorses en bepaalde facebookgroepen in de gaten, maar helaas tot nu toe nog zonder resultaat. Niet dat er geen paarden op te vinden zijn, maar niet de paarden waar ik naar op zoek ben (vaak paarden voor recreatief rijden). Daarnaast heb ik al verscheidene stallen gebeld welke ook voor mij een oogje op de 'markt' houden. Echter geven zij aan dat het aanbod op dit moment zeer gering is en wat mijn vermoeden dus bevestigd. Toch hoop ik zelf een paard te vinden die rechtstreeks van de fokker komt.
Een kennis van mij heeft in het verleden ook via Bokt een bericht geplaatst en heeft langs die weg zo een paard kunnen vinden. Om die reden dacht ik om dit ook eens te proberen. Niet geschoten is altijd mis.
Waar ben ik dan naar op zoek?
1. Spring gefokte merrie, +- 4 jaar oud en zadelmak
2. Hogere stokmaat
3. Geen schimmel of vos
4. Braaf onder het zadel/in omgang, niet te sensibel. Mag overigens best een beetje pit en karakter in zitten
5. Geheel goedgekeurd (klinisch en röntgenologisch), zonder bemerkingen e.d. en geschikt voor de (hogere) sport.
6. Prijs naar kwaliteit, kunnen etc.
Mocht iemand iets weten, dan hoor ik dat graag en kom ik graag met u/de fokker in contact.